emmaakaarlsson

Alla inlägg under december 2010

:)

Av Emma Karlsson - 26 december 2010 17:34

Det blev stan igår, fast det va ju inte en käft vid seven eleven så jag och älskling stog där och vänta på Gunnar sen när han kom drog vi till sölving för det va nån fest där. Så vi var väl där mest hela kvällen med massa folk både fulla och icke fulla, senare sen på kvällen kom fridaälskling och gus. Vid 1 tiden fick vi skjuts hem till älskling utav gus. :)
Och idag har det inte hänt ett skit, sov till 11-12 kanske sen åt vi sen skjutsade älskling hem mig för dom skulle till örebro. Sen har typ emil haft damp och skickat sms till varenda jävel i min kontaktlista, suck så jävla trött pån..

Och nu har jag duschat och haft i hårinpackning oså, så nu blir det att sminka sig. Senare se kommer älskling och hämtar mig så blir det att sova hos honom inatt.

Pusshej alla! :)

Av Emma Karlsson - 25 december 2010 17:52

Jag har tre syskon en storebror, lillebror och en lilla syster.

Min storebror heter Emil och är 16år, alltså född 1994.

Min lillebror heter Erik och är 10år, alltså född 2000.

Min lilla syster heter Elin och är 8år, alltså född 2002.


Av Emma Karlsson - 25 december 2010 17:44

Måste börja med att skriva grattis till bästa Frida Johansson  som faktist fyller 16 år idag, ett enormt stor grattis lilla gumman! :) <3

---

Vakna vid 10 imorse gjorde väl inte ett skit åt frukost oså sen uppdatera Emil min och älsklings mobiler. Vid 14 tiden skjutsade mamma mig och älskling till honom sen fika vi där och har pratat en massa så mamma åkte väl hem för en stund sen. Inte annat har det inte hänt nånting idag. Senare sen blir det antagligen stan hoppas jag, pusshej!

Av Emma Karlsson - 24 december 2010 23:57

Idag hade jag på mig ljusblå vanliga jeans ifrån gina, svarta trosor ifrån gina. Ett svart línne ifrån gina och en leopardfärgad bh ifrån gina eller h&m, och strumpor vette fan vart dom är köpta.. Men det var väl endå allt, hade på mig en tomteluva på slutet utav dagen också.

Inte världens bästa bild men en bild på dagens klädsel, ganska suddig men ni ser säkert endå! ;D  

Av Emma Karlsson - 24 december 2010 23:38

Har haft en jätte bra julafton iår faktist, fast det brukar det ju va!    

Fira först med älsklings familj sen hem och fixa och dona medans vi vänta på att släkten skulle komma vid 17 nån gång kom dem sen börja vi käka sen kom min underbara älskling som har varit med hela kvällen och öppnat paket och allt, puss på världens underbaraste jul. Visst var det lite tråkigt och inte fira med mammas syskon som vi brukar men så är det.

Har fått:

  • Xperia x10 mini utav pappa (Fast har haft den några dagar). Och har inte fått alla julklappar av honom än så kommer mer.
  • En skit snygg väska utav älsklings föräldrar.
  • Som en liten burk med chokladhjärtan av älskling.
  • Ett presentkort av älskling på Brittas eller va det hette 150kr tror jag det va.
  • Ytterligare en skit snygg väska fast av mamma, hihi.
  • En hårtork av mamma så jag slipper låna hennes.
  • 300kr av gammel mormor.
  • Ett sett med dusch kräm, hudsalva och läpp balsam utav mamma.
  • Hår inpackning, vilket jag behövde utav mormor och thomas.
  • Ett presentkort på Gina 300kr, av mormor och thomas.
  • En pärlplatta av älsklings lillebror.

Tror det va allt, blev super nöjd med alla paket. Va liksom ingenting som man kände varför fick jag det här utom allting va helt perfekt. Ett jätte stort tack till alla som gett julklappar till mig, bara för att jag har bästa familjen och släkten!  

Pusshej


Av Emma Karlsson - 24 december 2010 17:28

God Juul alla läsare, hoppas ni har en underbar dag!

Nytagen bild! :)   


Av Emma Karlsson - 23 december 2010 21:00

Alltså nu kan man nästan räkna minuterna som är kvar tills julafton och alla paket!

Vakna vid 10 imorse hos älskling och fick frukost på sängen utav honom, så gulligt! Vid 14 tiden åkte vi med pappa in till stan sen gick jag och älskling och köpte dem sista julklapparna, det blev lite julklappar till hans mamma, pappa och lille bror. Eftersom jag har köpt till alla andra så var det bara dem kvar. Och sen vid 16.30 kom mamma in till stan då gick vi och köpte en julklapp till min lilla syster sen skjutsade hon oss till älskling igen. För jag ska sova där inatt så firar jag jul med dem imorgon bitti, sen ska dem till kumla och då skjutsar dem hem mig och sen på eftermiddan/kvällen ska vi fira jul hemma med släkten och på kvällen nån gång kommer älskling och då ska han få sina julklappar, alla förutom en för den hinner jag nog inte fixa tills imorgon.. :( 

Så får verkligen hoppas på en jätte bra julafton imorgon men det ska det väl bli, eller hur? :))

Pusshej, och glöm inte julafton imorgon.. alla måste vara snälla annars kommer inte tomten! :D

Av Emma Karlsson - 23 december 2010 20:56

En person jag skulle vilja kyssa, verkligen svårt osåvidare. Tror det är älskling va? ;)

Fast honom har jag ju kysst så många gånger så det kanske inte räknas här, men det gör inget, för han är helt underbar och jag vill inte kyssa någon annan så tack och hej leverpastej!

Kim Åsling, jag älskar dig!   


Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards