emmaakaarlsson

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Emma Karlsson - 22 december 2010 19:37

Har varken haft tid eller ork att blogg speciellt mycket dom två senaste dagarna så hoppade över dag 6 och dag 7, sen så skrev jag dag 8 nyss. Men fatta inte hur man skulle skriva.. ;s

Idag iallafall så vakna jag och älskling av att klockan ringde gick ner till bussen och åkte till skolan, på morgonen träffades vi i kyrkan på en liten avslutning. Sen gick vi ner till vårat klassrum där vi fick våra terminsbetyg fick 1 MVG, 7 VG och 6 G tror jag det va. Så är riktigt stolt faktist! :)

Efter det kom älsklings pappa och bror, så åkte vi till hallsberg och besikta bilen, sen vidare till örebro för älskling skulle ha en ny jacka eftersom jesper hade sönder hans för några helger sen.. ;s Efter det åkte vi till Media Mark och hämtade ut min mobil som har varit på lagning, så hoppas den funkar har inte testat den än för saknar den inte speciellt mycket eftersom jag får låna en helt ny Xperia x10 mini av pappa som han köpte och aldirg använt, det är lixom inte hans typ av mobil eftersom han har en piss gammal nokia.. :P

Och nu är jag hos älskling och shit vad skönt med loov så man slipper gå upp så tidigt, gillas! :D

  
Vill ha sommar..

Pussheej alla!

Av Emma Karlsson - 22 december 2010 17:19

Hmm.. Ett underbart ögonblick i mitt liv är nog första gången som jag träffade och pratade med älskling. Hade lixom inte lagt märke till honom förrens vi av en ren slump hamnade vid samma bord på skolgården utanför city. Det var väl för att jag, frida, johan, kalle och gurra umgicks första veckorna i skolan. Och johan umgicks med Kim (älskling) och niklas. Så det va väl därför vi hamnade vid samma bord. Han satt och lekte med min mobil och så, och jag satt lite smått lutad imot hans ben och kollade tillsammans med honom. Sen började min lektion och jag gick in. Senare på en rast träffade jag honom igen i en av korridorerna när han gick med sina kompisar. Och då stannade han mig och fråga om han hade rätt nummer till mig, och rabbla upp siffrorna.. Och ja det stämde sen fick jag en kram sen gick vi åt olika håll igen. Efter det började jag få små söta sms "du är så grymt fin", "du vet väl att du är speciell".. Vi började träffas lite smått på raster och så flöt det bara på. Fick ofta sms när jag lämnade honom för att gå på mina lektioner "alltså du är grymt fin, saknar dig redan" och ja massa. Är så grymt glad för att han tog kontakt med mig, för shit vad jag älskar honom. Det va över ett år sen som vi träffades första gången och jag minns det som igår.

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards