emmaakaarlsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Emma Karlsson - 31 juli 2011 13:54

Gårkvällen spenderades med mycket trevligt folk, kom väl hem vid 4tiden och då var jag verkligen jätte trött, hihi. Gick upp vid 11 idag och börja packa och så eftersom hela familjen + älskling och amanda ska till fredriks lägenhet ï bengtfors i några dagar,

Så blir nog en liten bloggpaus fram tills onsdag(?) tror jag!

Ha det bra alla, puss!

Jag just nu ;)  

Av Emma Karlsson - 29 juli 2011 17:39

Kom nyss hem till älskling igen efter att ha varit hemma och duschat medans älskling och björn var och bada. Och nu sitter jag och har det jätte tråkigt, och väntar på att det ska hända något.. Men gör det det, nej.. !


Gör som mig och var med och tävla om en mascara på http://natalies.se/ blogg!

Av Emma Karlsson - 29 juli 2011 13:56

Igår gjorde vi typ ingenting åkte mest traktor hela dagen i zinkgruva, rönnesytta osv med lite folk typ peter, joppi, nicklas, gunnar, runkarn och några fler. Kom väl hem till älskling vid 1tiden och gick och la oss sen imorse gick vi upp vid 11 tror jag klockan va. Och nu har jag det jätte tråkigt, vet inte vad som händer sen.. Får se, blir nog att åka till stan en sväng. Puss

Av Emma Karlsson - 27 juli 2011 21:33

Snart kommer min underbara älskling och hämtar mig så blir det att sova där inatt, myys.

Har länge funderar skarpt på att skaffa blogg.se istället för bloggplatsen.se vilket är bäst?

Isåfall vore jag tacksam för namnförslag till nya bloggen!

 

Av Emma Karlsson - 27 juli 2011 21:04

Liseberg hela dagen igår och efter det åkte vi och kolla på en bil kom väl hem vid 2-3tiden. Men iallafall det var skitkul, åkte atmorsfear vilket jag aldrig trott att jag skulle våga det var ju som sagt va 146meter ner till marken.. Har lixom aldrig åkte någon slags frittfall sen börja jag med den, STOLT efter det blev det givetvis några av dom mindre också, hihi!

Idag vakna jag och älskling vid 12-1tiden. Och nu sitter jag och väntar på att han ska komma hit eller om dom kommer och hämtar mig, vet inte än eftersom han har tävlat och fortf inte svarar, haha BRA!

Jag och älskling (fikapausen på vägen ner)  

Mamma och Fredrik  

Jag och elin i våra*host* fula regnkappor som vi köpte när vi skulle åka vattensaken.   

Emil och Amanda  

Från vänster till höger Elin, jag, älskling och Erik sen massa andra okända.

ATMOSFEAR! (bild från google)  

Slut, puss  

Av Emma Karlsson - 25 juli 2011 23:43

Nu har precis Johan Falk slutat så nu ska jag och älskling sova och imorgon blir det att gå upp vid 7-7.30 eftersom vi ska iväg till Liseberg!

TAGGA, godnattpuss

Av Emma Karlsson - 25 juli 2011 14:57

I lördags blev det som sagt va att kolla på cruisingen sen va med folk senare på kvällen/ natten kom hem vid 4-5 och gick upp vid 10tiden så va skapligt trött igår så gjorde typ ingenting låg och slappa sen på kvällen åkte jag, älskling och peter och sladda lite överallt med lite olika människor, skoj! Så det blev att sova hos älskling inatt somna kanske vid 12 och vakna vid 10 så är lite seeg, hihi. Senare sen blir det att åka hem till mig eftersom vi ska till liseberg med min familj imorgon +älskling och amanda!

Mobilbilder på några bilar..

Nån studsande bil..

Blev en tur i diket igår också när det regnade som mest..

Av Emma Karlsson - 22 juli 2011 23:28

Sitter och kollar på film en prinsessas dagbok med älskling efter en skön dusch. Så fort den är slut blir det att sova för imorgon ska vi upp tidigt och åka in till askersund eftersom det är cruising, GODNATT!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards