emmaakaarlsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Emma Karlsson - 30 juli 2010 21:35

Är hos älskling nu har käkat kräfftor, och nyss bäddat sängen. Blir väl att sova snart..

Bloggar mer imorn ifall jag hinner! :)

Av Emma Karlsson - 30 juli 2010 16:26

Har duschat nu och haft i hårinpackning oså. Så nu sitter jag och käkar lite risgrynsgröt, va jätte länge sen jag åt de!

Har ingen skjuts till älskling fören typ 10 ikväll när mamma slutat, och vill dit tidigare så får se ifall jag hittar nån annan skjuts..

Och alltså det här vädret stör mig jätte mycke, det regnar ju nästan hela tiden sjukt jobbigt!

Av Emma Karlsson - 30 juli 2010 13:23

Kom hem från älskling för en stund sen, mamma ville att jag skulle komma hem under dan och se till valparna oså. Så får se vad jag hittar på, har ju seriöst jätte tråkigt.

Men ska till älskling senare sen nån gång och sova hos han inatt så jag kan följa med till motala imorn och kolla på när han ska köra sm-kvalet! :)

Av Emma Karlsson - 29 juli 2010 21:05

Sov hos älskling inatt och gick upp vid 8 och åkte ner till vetlanda för att han skulle tävla.  Kolla på första tävlingen sen när kims tävling lagom skulle börja, börja det regna ännu ännu mer så vart inställt sen åkte vi hem igen o på vägen hem gick vindrutetorkaren sönder så man såg inte vägen haha :P 

Sen har det inte hänt mycket mer, sover hos älskling inatt också puss på det!  

Av Emma Karlsson - 28 juli 2010 13:44

Blev ju inte bara älskling som kom imåndags utan Jesper tjata som fan, så han fick också komma sen skulle han sova här han med. Sen igår hände inte så mycke åkte in till stan och käka pizza med dom riktigt gott! :)

Sen skulle älskling sova hos mig inatt också, och tydligen Jesper också..

Vet inte allt vad han har lyckats förstöra men han måste ju va jävligt klumpig!

Aja annars har det vart super kul och riktigt bra.

Och nu sitter jag och väntar på älskling som skulle åka in och hämta en moppe hjälm åt mig i stan så vi kan åka till honom snart. Ska följa med Kim när han tränar sen sova där sen imorn blir det och följa med när han ska tävla! :)

Ska se ifall jag hinner uppdatera imorn! :)



Av Emma Karlsson - 26 juli 2010 16:09

Typ nyss åkte Kim hem, saknar honom sjukt mycke redan!

Han skulle hem och tvätta speedway grejorna och de. Sen ska han komma igen och sova här, är ensam hemma tills torsdag. :)

Hade tänkt att klippa gräset, men vafan det små regnar ju hela tiden, va sjukt bra väder på semestern sen kommer man hem och det har regnat varenda dag. :(

Blir väl att städa lite nu och fixa till lite, sen blire väl att kolla på film och vänta på att älskling ska komma tbx igeen! 

Får se ifall jag hinner uppdatera senare ikväll..

Av Emma Karlsson - 25 juli 2010 23:51

Har inte gjort nått speciellt idag då, älskling har vart här hela dan :)

Vi ska snart gå och lägga oss så vi kommer upp imorn.

Uppdaterar mer imorn! :)


Av Emma Karlsson - 24 juli 2010 22:06

Aja, vart ingen crusing för mig iår.. :(

Har vart hemma istället, gjorde mig iårdning för 1-2timmar sen ifall Kim skulle höra av sig så vi kunde åka till stan men blev inte så. Han ska komma till mig om en stund i stället, massa mys kommer det bli!  

Hade tråkigt så tog lite nya bilder på mig! :)   

Jag älskar dig Kim åsling du är mitt allt!   

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards