emmaakaarlsson

Direktlänk till inlägg 13 september 2011

Jag gråter bara i regnet.. eller hur vare nu igen?

Av Emma Karlsson - 13 september 2011 23:54

Blev ingen jävla skola idag heller för somna kanske vid 3-4 och vaknade jätte utvilad och taggad till skolan vid 10tiden, haha lite sent så stannade hemma idag också.. Fyfan vad jag stör mig på att inte kunna sova på nätterna så jävla jobbigt!

Sen vid 16tiden åkte vi till eskilstuna och kolla när diezel starta, gick väl inte sådär jätte bra, men fin är han ju iallafall, hihi.. Kom hem vid 21-22tiden och sen dess har jag inte gjort nånting ska hoppa in i dushen nu och sen verkligen försöka sova så jag kan åka till skolan imorgon, missar ju så jävla mycket annars! :(


1år, 7månader, 14dagar.. och du bytte ut mig på mindre en 14dagar.. det är väl inte så värst normalt.. Börjar ju inse ungefär hur mycket jag bettyde för dig på en skala från 1 till 10, men seriöst.. Vad gjorde jag för fel för att bli behandlad som jag blev?

Vad gjorde jag för att du skulle förtjäna att sabba hela mitt liv?

Jag har inte ens fått en förklaring till varför du gjorde såhär emot mig, det gör bara så jävla ont!
Framförallt klumpen i magen så fort någon säger ditt namn, smärtan i bröstet som finns där dag in och dag ut, tårarna som bara faller och faller, varenda kväll, varenda natt. . Vad gjorde jag för att du skulle göra såhär emot mig? Vad gjorde jag för fel? Äre jag som är felet? Tusen frågor men inga svar...!

Tack så jävla mycket, och ett stort jävla grattis till dig, du har lyckats.. Du har lyckats med att sabba hela mitt liv!

Ah, och jag vet inte ens varför jag skriver det här eftersom jag vet att du som igentligen borde läsa det här inte ens läser det, så ah nu har jag lagt ner ännu mer tid på dig.. Och du förtjänar det inte ens, för du är så jävla FITTIG! 


Godnatt alla, sov gott för det kommer antagligen inte jag kunna göra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:21

http://emmahkarlsson.blogg.se

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:09

Har skaffat en ny blogg, så numera kan ni följa mig på den: http://emmahkarlsson.blogg.se Och eftersom jag bytt till blogg så kommer det inte komma upp på fb varenda gång jag uppdaterat så nu får ni följa mig seriöst istället!   puss ...

Av Emma Karlsson - 19 september 2011 13:54


Vaknade runt 13tiden idag, skapligt skönt.. Fast har haft kupévärmarn på hela natten eftersom det är så jävla kallt på mitt rum + två täcken, problemet är bara att den inte kan hålla käften så har sjukt jävla ont i huvet.. Och nu vet jag inte vad som...

Av Emma Karlsson - 18 september 2011 20:38


   Kom precis hem ifrån tk som jag spenderat natten/dagen hos tillsammans med adam och matilda fast hon drog tidigt imorse och sen kom joppi och då käkade vi på grillen, senare sen träffade vi även matilda och erika en sväng, trevligt trevligt! Och...

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards