emmaakaarlsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Karlsson - 30 januari 2011 01:02

Har grejat hos pappa hela dagen och fixat med alla djur och sånt sen vid 16 tiden åkte vi till brändåsen och käka på mc donalds efter det skjutsade han hem oss till mamma. Sen blev det att duscha och göra sig iordning sen kom Gus och fridaälskling och hämtade oss så åkte vi med dom in till stan. Sen har vi varit där, och ja det har ju varit roligare och varmare, va typ inga ute eller så åkte dom traktor och det va fullt i dem. Så jag och älskling har gått runt och frysit och min rumpa frös jätte mycke.. Hm är den stor eller varför frös jag mest om den?.. Ahja vid 00 nån gång kom mamma från jobbet så då åkte vi med henne hem eftersom det endå va så dött.

Pusshej

Av Emma Karlsson - 28 januari 2011 20:31

Är hos pappa nu har inte varit här sen i november så va verkligen dax nu! Men älskling följde såklart med hade ju inte klarat mig utan honom ända tills imorgon.. Hihih.. Skolan idag va helt okej åkte skridskor sen kollade vi mest på olika filmer så va väldigt soft, sen drog vi till älskling så han kunde packa sen åkte vi moppe till mig, kallt.. Passa på att klippa elin elin lite innan pappa kom eftersom hon tjatar så. Sen har vi inte gjort nått speciellt, jag har rensat ur pappas kylskåp snäll som jag är för det behövdes verkligen.. Och nu blir det let´s dance och sen sova!

Puss

Av Emma Karlsson - 27 januari 2011 18:46

Skola idag, blablabla.. Gick och lämnade tillbaka hårfärgerna som jag inte behövde så nu slipper jag ha dom ligga här hemma och skräpa. Ahjust, imorse skulle älskling och jag åka mt5:an till skolan som han köpt av emil och fixade iordning igår och när vi hade kommit till lantmännen ungefär så skar moppen, bara jippi. Så fick vänta på att bästa mamma kom och skjutsade oss till skolan. Efter skolan följde älskling och niklas med mig hem så fixade dom lite på älsklings drac sen åkte dom och hämta mt5:an. Sen fixade dom den och nu är älskling inne i stan och lämnar niklas vid bussen och köper med lite godis.. Tjockis jag vet (a)

Senare blir det att fixa naglarna, plugga lite och kolla på nån mysig film med älskling!

Puuss!

Bild ifrån sommaren 2010  

Av Emma Karlsson - 25 januari 2011 21:56

Skola idag då, som vanligt blabla... Efter skolan följde jag med älskling hem och vi skulle hållas i hans garage med hans 740i, men han hade jätte ont i huvet så vi har varit inne och inte gjort ett skit på hela dagen. Och nu har jag lagom duschat så nu blir det att hoppa i älsklings stora sköna säng och soova, godnattpuuss!

Färgade ju mitt hår igår igen för tyckte inte blond/gul va nån vidare snygg färg.. Jag passa iallafall inte alls i den, så nu är det typ askblondt/ ljusljusbrunt nån blandning där imellan. Och jag själv tycker att det här vart mycket mycket bättre än va det va innan färgningen!

Nytagen bild ovan..  

Av Emma Karlsson - 24 januari 2011 22:08

Skola idag, lyckades missa bussen imorse fast det löste sig eftersom älskling hade moppen hos mig så vi tog den till skolan. Har haft en vanlig måndag fick reda på mitt kemi prov 1 poäng ifrån alla rätt så ett MVG, riktigt stolt! Efter skolan åkte jag och älskling hem till mig och sen har det väl inte hänt så mycket. Har bytit däck på hästtransporten sen har jag och älskling färgat mitt hår och ja det vart väl sisådär.. Får se imorgon hur jag gör med det! Sen skulle jag och älskling baka men det är nått fel på våran ungn tror ja för hela köket blev fullt å rök sen vart den kolsvart och den va bara inne 10 av 35min, nått skumt vart det iallafall :-( Men nu ska vi iallafall gå upp och sova så godnatt, sov gott!

Av Emma Karlsson - 23 januari 2011 22:38

Idag har det väl inte hänt nått speciellt. Har varit hos älskling hela dagen i stort sett. Fick skjuts hem vid 17 tiden när älskling skulle iväg och träna för hade ingen lust att träna idag. Har världens mensverk och behövde verkligen städa på mitt rum. Så har städat och fixat på mitt rum och duschat sen blev det såklart att kolla på solsidan, så jävla bra! Ungefär när det va slut kom min underbara älskling till mig så nu har vi käkat, kollat på film och nu blir det att krypa ner i sängen och sova.Pusssöt

Bloppis-annons
Av Emma Karlsson - 23 januari 2011 18:40

Travbyxa använd endast två gånger, i mycket bra skick!

Bra travbyxa i vattentätt material med resor och knytning i midjan. Kardborreglering i benslut, utbytbar fotresår med metallspännen.

Storlek: 150

Nypris: 435kr

Pris nu: 350kr

    

Hästar & Ridsport, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    350:-
Telefon:    0767822829
 
Bloppis-annons
Av Emma Karlsson - 23 januari 2011 18:31

Travhjälm använd 2-3gånger, i mycket gott skick!

Storlek: 57/58 (Medium)

Nypris: 885kr

Pris nu: 500kr


Vid intresse kontakta mig emma.karlsson96@hotmail.com


Hästar & Ridsport, Säljes - Askersund (Örebro län)
Pris:    500:-
 

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards