emmaakaarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Karlsson - 28 februari 2011 22:41

Skulle blogga igår men blev inte så, men gjorde väl inget speciellt va med älskling i laxå till hojshopen sen hem till honom och senare sen på kvällen åkte vi till mig och sov.

Idag vakna man upp skit trött och gick ner till bussen som en zombie, usch gillar inte dethär att gå upp tidigt. Efter skolan stanna vi i stan och gick till vårdcentralen, sen gick vi till grillen med Aron och käka pizza, när vi suttit där ett tag kom Arvid, Jonna och Max så då satt vi och snacka med dom ett tag sen följde vi med dom till närlunda för Jonna skulle spela match. Sen kom Aron och hämtade och skjutsade hem oss till mig sen har vi mest kollat på film hela kvällen, myys.

Puss

Av Emma Karlsson - 26 februari 2011 22:52

Har kollat på melodifestivalen med älskling och nått mer program nu, så nu blir det att sova. Natti natti. .

Kim åsling, jag älskar dig!   

Busbild på mig och älskling ifrån i måndags när vi kolla på Trassel.  

Av Emma Karlsson - 26 februari 2011 16:16

Va i stan med älskling en stund igårkväll men va så kallt och tråkigt så drog hem till honom och sov vid 22 tiden. Gick upp vid 8 imorse sen skjutsa älskling och hans farsa upp mig till pappi så har varit här hela dagen, vi har hämtat små kalvar sen har jag hjälpt till att lasta en balvagn med hö, och nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma och hämta mig igen när dom slutar i laxå.

Så blir det nog att åka till älskling och ducha för luktar inte alls för gott nu, sen vet jag inte ifall det blir stan en liten stund ikväll också, men det ser vi senare.

Puussssss

Av Emma Karlsson - 25 februari 2011 13:42

Åkte till älskling en stund igår sen kom pappi och hämtade mig när han slutade jobbet så sov där inatt utan min älskling, men jag klarade mig faktist! Första gången på flera månader som jag sov själv, fast det va inte så farligt!   Och idag på förmiddan har jag och pappi märkt lite får och kastat ner lite hö, sen skjutsade han nyss hem mig när han skulle till jobbet. Nu ska jag, erik och elin ut och gå med hundarna en sväng sen blir det nog att duscha och städa lite och senare sen får vi se vad som händer!

Puuusssi

Vill ha sommar, vill ha sommar, vill ha sommar, vill ha sommar!!!

En bild ifårn förra sommaren (2010)  

Av Emma Karlsson - 24 februari 2011 15:01

     

133 TONÅRSFRÅGOR

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - neej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja
hur många har du varit kär i ?- riktigt kär i 2
- Är du kär just nu ? - såklart<3

- Tio frågor om dig själv
namn ? - emma helena karlsson
när fyller du år ? - 31 mars
några piercingar ? - öronen
vad har du på dig just nu ? - strumpor, mjukisbyxor, trosor, bh, linne och myslångärmad
vilken årstid är bäst ? - sommar såklart
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - vakna upp brevid älskling
vad tycker du mest om hos dig själv ? -  vet inte riktigt
vad är du bra på ? - det vanliga?
vem älskar du mest på denna jorden ? - familjen och älskling
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- tillsammans med älskling

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? - älskling
vem är den roligaste av dina vänner ? - dom flesta
vem är snyggast av dina vänner ? - alla?
vem av dina vänner är mest "evil" ? - frida johansson

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - mammi
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - skapligt, fast mest med mammi
vem är farligast i din familj ? - emil
vem ser roligast ut i din familj ? - ingen aning
vem är coolast ? - jag?
har ni något husdjur ? - hästar, hundar, fiskar, kanin, marsvin och katt
vem står för underhållningen ? - ingen
vem sover du oftast med ? - älskling
roligaste kvällen med familjen ?- vet inte riktigt

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - varit ute och gått med mammi
vad ska du göra nu ? - packa, ringa pappa åka till älskling
dåligt idag ? - att jag va tvungen att gå upp tidigt
vad har du ätit idag ? - 1macka, 5små plättar

har du duschat idag? - nej igår
är du trött nu? - lite
vad händer i morgon? - det ser vi då
går du i skolan? - har lov men annars, ja
har du varit i skolan idag?- nej'

ANNAT
hur mår du just nu ? - bra
är du hungrig nu? - nepp
vad är klockan just nu? - typ tre

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - erik ludvigsson
Vem ringde du senast? - ringer sällan
Vem sms:a till dig senast? - älskling
Vem sms:a du till senast? - älskling


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa?  - halvtimme
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några dagar

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? -nej

-MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - nej
Vilket är ditt favoritband/artist? - vet inte
Vad gillar du för musik? - allt möjligt

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - nej
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - händer väl nån gång
Använder du volymspray? - nej
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - det gör väl alla? :s
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - ibland
Använder du fondation? - ja
Använder du rouge? - nej
Uppsatt hår eller hängande? - beror på 

plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej
Är du kär just nu? - jaa
Har du kysst någon ? - ja
Har du ett förhållande? - jaa
Är du romantisk? -vet inte?
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? - vet inte?
Hur länge höll det? - vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej, det är väl inte nödvändigt? :p
Har du varit tillsammans med någon som du sedan blev KK med?- nej?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans ? - venne
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - ja


Av Emma Karlsson - 24 februari 2011 11:14

Fick skjuts hem av älskling och hans pappa vid 8-9 imorse för dom skulle till laxå sen kumla och fixa massa saker. Så jag har inte gjort speciellt mycke, gick ut till hästarna, marsvinet och kaninen och gav dem frukost och hämtade tidningen sen har jag mest suttit vid datan, hihi.

Vad händer sen, hm funderar på att åka till pappa men isåfall blir det sent ikväll eftersom han jobbar..

Puuss


Av Emma Karlsson - 23 februari 2011 14:49

Blev inte att åka upp till pappa igår, för när jag och älskling va i stan undra mamma om jag och älskling ville med till örebro med henne, emil, amanda och erik. Och sen så skulle emil och amanda upp till pappa igår så då strunta vi i det och följde med till hallsberg idag på fm istället med mamma, erik och elin. Mycket plaask i vattnet blev det!  

Nu väntar vi på att maten blir klar, sen skulle nog jag och älskling till honom.

Puuuss

Av Emma Karlsson - 22 februari 2011 11:39

Vakna vid halv 10 idag, har börjat vakan jätte tidigt fast det är ju bättre en att sova bort dagarna. Blir nog att ta 14.11 bussen in till stan och fixa nya ringar, ska prata med älskling och se ifall han ska med.

Sen ikväll tänkte jag höra med pappa ifall jag och älskling kan åka upp dit under natten för har inte varit där på ett tag, får hålla tummarna för att det går, hihi.

Puuss 

Jag älskar dig hjärtat!     

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards