emmaakaarlsson

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Karlsson - 30 november 2010 20:47

If you would just understand how it feels for me...


Va hemma ifrån skolan igår så jag och älskling hade en liten myysdag och kollade på lite filmer och så bakade vi kladdkaka och den blev super god! Senare på kvällen åkte vi till älskling och där kollade jag ytterligare på en film medans älskling gjorde sin svenska läxa. Sen godnatt, godmorgon skola jippi och så vidare.. Sen efter skolan idag följde jag med älskling hem och vi har väl inte gjort nått vättigt ifall jag får säga det själv, mest varit i garaget spelat mobilspel och ja. :)

Och nu ska vi käka sen kolla på film, godnatt!

Tänkte ladda upp en bild på kladdkakan men seriöst datan vill inte acceptera det.. :(

 

Av Emma Karlsson - 28 november 2010 13:03

Alltså jag saknar dig så sjukt mycket, du va verkligen så jevla speciel för mig gumman..

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, jag kommer aldrig glömma dig, jag saknar dig sjukt mycket du skulle bara veta, hoppas du har det bra där du är nu lilla bebis!

Av Emma Karlsson - 28 november 2010 12:28

Igår blev det att va hos älskling hela kvällen med han, markus (älsklings bror) och jesper karlsson. Eftersom vi va barnvakt så blev det en hemma kväll, älskling och jesper va väl mest i garaget fram tills 20.00 medans jag spelade spel med hans bror inne i värmen. Sen kom dom in och då kollade vi på  Tomten är far till alla barnen så stört skön film alltså! När vi kollat klart på den kom Peter och då åkte vi och sladda lite med honom i hammar och sen när vi kom in kollade vi på ännu mer tv, fast jag råkade somna i älsklings knä. ;*

Och imorse vakna vi vid 10-11 sen har vi ätit frukost och sen har vi inte gjort så mycket mer, och nu är älskling och jesper ute i garaget och grejar med deras buss som brann upp för nån vecka sen.. Och jag sitter vid datorn och har det värsta tråkigt :(

Pusshej

Av Emma Karlsson - 26 november 2010 19:00

Efter skolan åkte jag hem till mig och duscha sen tog jag på mig mjukisbyxor och en stor låångärmad mysigt värre. Och efter det skjutsade mamma mig till älskling vid 17-18 nån gång, där älskling och niklas va och nu har jag lagom kollat på Hannah Montana och lite fler, och nu är det datan som gäller och vänta på att älskling ska komma in som är ute i garaget och håller på med sin 740.

Sen blir det fredagsmys framför tvn med min underbara älskling, ha en bra kväll pusshej!

Av Emma Karlsson - 26 november 2010 13:25

Äntligen fredag, sitter i lärarrummet nu ska snart ha engelska sen slutar vi. Senare ska jag hem och duscha sen vet jag inte ifall jag och älskling ska in till stan eller hem till älskling. Men bloggar mer snart, pusshej!

Av Emma Karlsson - 25 november 2010 22:17

Sov hos älskling inatt sen åkte vi buss till skolan, sen vare väl en helt vanlig torsdag med några lektioner och typ 3timmars håltimme sjukt jobbigt.. Sen åkte vi till älskling för han skulle fixa nått med sin 740, och ja... Sen typ vid halv åtta fick mamma komma och hämta oss för vi skulle hem till mig, sen har vi käkat glass och kollat på film Beck - Spår i mörkret med Joppe. :)

Och nu ska vi sova, godnatt alla! <3

  

Typ två-tre månaders gammal bild på mig i örebro.

Av Emma Karlsson - 24 november 2010 22:00

Har precis kollat på Maria Wern (stavas?) och nu ska jag och älskling snart sova.

Efter skolan idag åkte jag och älskling med Aron ner till åmmeberg för älskling skulle hämta sin nya 740 som han ska ha som traktor istället för duetten som han sålde idag. Efter det skulle vi hem och det gick lagom fort eftersom den maxa 33km/h sen har vi inte gjort så mycket mer har mest suttit i garaget när älskling har fixat lite, men nu ska vi sova godnatt sov gott!

Av Emma Karlsson - 24 november 2010 10:33

Har varit jätte dålig på att uppdatera några dagar nu.. Men iallafall i förrgår (måndags) så åkte jag och älskling mest med Peter hela dagen och sladda va skit kul sen åkte jag och älskling hem till mig så va vi barnvakt åt syskonen. Igår fick jag reda på mitt matteprov fick G lite besviken faktist, men aja sen efter skolan åkte jag och älskling hem till honom sen va vi mest i garaget med Niklas sen kom Peter, Joppe och Nicklas och då bytte dom fläckt på Nicklas traktor sen åkte dom igen. Sen gick vi in och kolla på tv och lite så sen somnade vi. Och nu sitter jag i skolan och har svenska, snart har vi lunch sen har vi musik och då kollar vi på film lite soft! :)

Pusshej alla söta!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards