emmaakaarlsson

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emma Karlsson - 21 november 2010 22:01

Grejerna som jag köpte idag förutom ett hallsband och två örhängen som jag köpte på Ur & Penn.. :)

Leggins glansiga (Gina)  

En ram ifrån nån affär med massa grejer  

Mascara och ögonfransböjare (H&M)  

Hudkräm (H&M)  

tre par trosor (Gina)  

Två linnen ifrån gina, ett svart och ett vitt  

En hög kjol (Gina)

Leggins (wear it)

Älskling och Emil 

Emil och älskling provar kläder inne på gina.

Det borde vara allt som jag köpte idag, men nu ska jag och älskling fortsätta att kolla på filmen som vi kollar på, godnatt och sov gott! 

Av Emma Karlsson - 21 november 2010 21:53

Här kommer lite av bilderna ifrån i fredags...

  Jesper Karlsson Hannah Welander 

Älskling, Joppe och Jesper

Jag och älskling!<3

Joppe, älskling och Nicklas.     

Av Emma Karlsson - 21 november 2010 11:46

Sitter hemma hos älskling och väntar på att mamma och emil ska komma och hämta oss så ska vi vidare till marieberg och shoppa, va jätte länge sen så är taggad som fan :)

Men uppdaterar senare om vad jag har köpt oså, pusshej!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards