emmaakaarlsson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emma Karlsson - 17 november 2010 18:33

Sov hos älskling inatt sen åkte vi med hans mamma in till skolan och blabla så hoppar vi över dom ointresanta timmarna i skolan. Efter skolan kom Tony sand och bogserade älsklings traktor hem till mig eftersom den gick sönder igår när emil lånade den, så den fick stå vid seven på en liten övernattning. Sen när vi kom hem hit lagade jag och älskling spaghetti och köttfärssås, eller ja älskling för jag fick inte hjälpa till så värst mycke. Och hans köttfärssås va tydligen berömd, jag har inte skrattat så mycke på läänge haha. Men det vart super gott! :)

Och sen skulle älskling åka till kumla på nått möte fast han skulle komma hit ikväll igen. Och nu tänkte jag va duktig och gå ut och mocka boxarna, sen ta in Mirella en stund och fixa henne och lite så för imorgon ska älsklings bror Markus och Vickan komma och rida lite. Och när jag är klar där ute måste jag duscha, sen tänkte jag kolla på tv, uppdaterar nog mer sen pusshej!

Av Emma Karlsson - 17 november 2010 16:45

10månader med min underbara Kim Åsling idag, det finns så sjukt mycket att skriva!

Dom här 10månaderna har varit dom bästa i mitt liv, jag är så glad att jag har dig.

Och jag älskar att kunna säga till dig hur glad jag är för att jag har dig, och dom dagar som känns totalt världelösa lyser du upp med ditt underbara sätt. Du är seriöst den finaste, sötaste, snällaste och den mest underbara kille som jag någonsin träffat och hjärtat...

Glöm aldrig hur mycket jag älskar dig, du ska alltid finnas vid min sida, jag äkskar dig sjukt!

17/1 -2010 alltid vårat datum älskling!   

     

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards