emmaakaarlsson

Alla inlägg under november 2010

Av Emma Karlsson - 5 november 2010 16:11

Tjah tjah bloggen.. Har inte harft tid att uppdatera på några dagar men har inte gjort nått speciellt det gamla vanliga varit med älskling och massa kompisar. Kul kul som vanligt! :)

Idag har det inte hänt så mycke vakna vid 11 kanske sen efter en stund åkte jag, älskling, joppe bv in till stan och hämta jesper karlsson sen åkte vi till hammar. Sen har jag gjort mig iordning medans dom har hålt på i garaget. Och nu är det jätte bråttom för vi måste till jesper och hämta däck till traktorn sen ska vi in till stan. Blir A-sund ikväll gutth. Hare bra puss alla! ;*

Av Emma Karlsson - 2 november 2010 16:00

Blev inte att gå ut och lasta in halmen eftersom det har regnat hela tiden riktigt tråkigt.. Så istället har jag försökt fixa en ny header till min blogg har en nu fast den är inte klar håller på och fixar iordning en annan nu som jag ska ha, men har hållit på med det i över 1timme och måste duscha nu för älskling kommer snart. Så fortsätter med den när jag får tid, hare bra pusshej

Av Emma Karlsson - 2 november 2010 13:45

Kom nyss hem ifrån pappa har kollat på nya huset han köpt, gjort ladgårn, hjälpt han att brädfodra lite på huset eller vad det hette sen har jag klyvit lite ved. Sen skjutsade han hem mig  för en stund sen för han skulle till jobbet, och nu tänkte jag ta på mig smutskläder igen och lasta ur lite halm ur transporten. Och efter det måste jag duscha så jag får bort ladgårds lukten sen ska jag göra mig iordning. Senare vet jag inte vad som händer älskling skulle iallafall komma prata han om. :)

Bilden är kanske nån vecka,  Pusshej!

Av Emma Karlsson - 1 november 2010 21:28

Har inte funkat att ladda upp bilder på flera dar nu funka inte nu heller blir så trött på det! :(

Ahja, blogga inte igår men kommer faktist inte ihåg vad jag gjorde? Sov hos älskling inatt iallafall sen gick vi upp vid 9 och åkte till motala bilskrot och lämnade hans 240, R.I.P Sen vidare till nån hans pappa skulle till och sen hem till älskling igen så sminkade jag mig sen följde jag med älskling till örebro för han skulle shoppa. Han köpte typ 2par skor och 2jeans. Sen lämnade vi kim och benny i kumla, sen fick jag skjuts hem av malin och markus (kims mamma och lillebror) och sen har jag mest suttit vid datan. Har det jätte tråkigt och saknar min älskling som jag ska sova utan inatt, första natten på jag vet inte hur länge. ;s

Men ska endå inte sova hemma för pappa kommer och hämtar mig sen så sover jag hos han inatt kommer hem imorgon runt 14 sen på kvällen blir det att träffa min saknade älskling! :) <3

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards