emmaakaarlsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Emma Karlsson - 21 februari 2011 19:50

Kom precis hem ifrån bion som skulle börja 17.00 fast blev försenad till 17.40, skit kul.. Men förutom det så var Trassel skit bra, nästan bättre än vad jag trodde. Diggade verkligen hästen, och rapunzels jätte långa hår. Fast "mamman" gillade jag verkligen inte, usch för henne, ta ett barn för att hålla sig själv ung fy vad dålig stil! Och biosalongen var överfull så var tur att vi kom dit typ vid 16 tiden.

Är hos älsklingen nu så blir nog att kolla lite på tv, duscha och sen sova. Imorgon måste jag verkligen fixa nya ringar, ahja.

Puuss

Rapunzel som filmen handlade mest om.

Av Emma Karlsson - 21 februari 2011 14:11

Älsklings pappa kom och hämtade mig och älskling imorse. Och nu ringer dom runt till lite sponsorer till speedwayen, så då passar jag på att uppdatera lite.

Vet ni, snart ska jag och älskling in till stan och köpa lite snacks sen ska vi kolla på bio i folketshus, det är gratis eftersom det är sportlov. Så lika bra att passa på för har viljat sett Trassel jätte länge men har inte haft nån skjuts till örebro så får ju passa på när den går i askersund!

Trassel filmen verkar seriöst skit bra så jag och älskling ska gå på den senare, hihi uppdaterar sen och berättar vad jag tyckte om filmen, kraam

Av Emma Karlsson - 20 februari 2011 22:13

Har kommit på vad jag önskar mig när jag fyller det är ju typ en månad kvar. Önskar mig ett "promenadband", fatta vad smidigt att kunna träna en stund på morgonen utan att behöva gå ut när det är typ -20 grader. Vill verkligen ha ett, eftersom under vintern kan man ju inte ut och springa för det är ju så jävla kallt!

PROMENADBAND

Hitta ett svart, vitt samt rött på lite olika ställen, hitta inget rosa och det är det jag vill ha, men inte annat vill jag ha ett svart för det var ju inte så dumt endå!

Av Emma Karlsson - 20 februari 2011 21:49

Va ute och gick i skogen förut som jag sa att jag skulle göra och när jag hade gått en bit låg ett dött rådjur framför mig, fett äckligt.. Och Sara skulle fram och bita i det, usch vad äckligt. Dumma hund!  När jag nästan va hemma ringde älskling som tydligen hade letat efter mig i hela huset, sa visst aldrig till honom att jag skulle ut i skogen och gå. Så då kom han och mötte mig sen har vi inte gjort nått speciellt, kokat vatten eftersom vårat vatten antagligen har frysit under dagen, fyfan!

Men nu ska vi iallafall snart sova, godnatt!

R.I.P lilla rådjuret..     

Av Emma Karlsson - 20 februari 2011 21:44

Va på skokanonen förut och testade världensskönaste skor..

  

Blev total kär i dem, blir kanske att köpa dom nästa gång jag far iväg till örebro för nu skulle vi ju inte köpa skor, fast som vanligt kunde jag inte hålla mig ifrån att testa alla jag såg, hihi!  

Av Emma Karlsson - 20 februari 2011 15:44

Jag och älskling gick och la oss tidigt igår kväll för jag skulle gå upp kl 6 (!) imorse, fast kom upp halv 7 så duktigt endå sen gjorde jag mig iordning sen åkte jag, mamma, erik och elin till örebro på hundutställning och min stackars lilla älskling fick ligga kvar och sova för han skulle göra nått annat så han kunde inte följa med. Iallafall tog tre timmar innan Signe och Sigge skulle visas och det fick jätte bra för båda, så kom hem för en timme sen ungefär, och nu lyssnar jag på musik och väntar på älskling. Fast tror jag ska ut och gå en sväng kanske, ja låter som en jätte bra idé!  

Bloggar mer ikväll, puuss

Av Emma Karlsson - 19 februari 2011 14:21

Igår följde jag med älskling till kumla och kolla på nått gymnasium som han kanske ska gå på nästa år. Efter det åkte vi till örebro för att han skulle köpa lite ny kläder och lite så sen fick vi skjuts hem till mig, senare på kvällen kom niklas. Och då käka vi och lite så, sen gick vi in till stan senare på kvällen och va där med massa folk, det va svin kallt att gå!

Gick upp vid 9 idag för att käka och så sen kom älsklings pappa och hämta oss så skulle vi åka och hämta en 740i till älskling. Och nu har vi lagom kommit hem till älskling, vet inte riktigt vad som händer idag, men senare sen ska vi åka hem till mig.

Puuss

Av Emma Karlsson - 17 februari 2011 21:50

Idag har jag och min underbara älskling varit tillsammans i 13månader alltså 1år och 1månad. Helt underbart om jag får säga det själv, och dem månaderna jag har varit tillsammans med honom har vairt dem bästa i hela mitt liv!

Kim Åsling jag älskar dig obeskrivligt mycke, du betyder allt för mig, hjärtat!  

                

Precis nytagna bilder på mig och min lilla plutt, hihi  

Mobilkamera därför dålig kvalité..

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards