emmaakaarlsson

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Emma Karlsson - 19 december 2010 20:17

Jaa, vad är kärlek?

Alltså ordet kärlek går väl inte direkt att förklara. Men kärlek är väl när man känner speciellt för någon/något det kan ju igentligen vara vad som helst en hund, katt, bil eller vad som helst.. Fast det första som man tänker på är väl en människa.? 

Som sagt kärlek är när man känner en speciell känsla för någon. Tillexempelt får fjärillar i magen, får lyckorus när man tänker på den personen eller när man ser den.

Riktig kärlek är väl endå när man verkligen älskar någon och verkligen inte vill vara ifrån dens sida, utan mest av allt bara vill vara vid dens sida och känna dens närhet och tryggheten i dens famn.

Det måste väl endå vara det som kallas kärlek?


Ni får gärna kommentera ifall ni inte tycker det stämmer utan har någon annan förklaring på vad kärlek igentligen är...?

En bild ifrån google!

Av Emma Karlsson - 19 december 2010 13:49

4 avdent idag, inte långt kvar tills julafton.. 5dagar bara! :D

Blev aldrig stan igår, utan jag och älskling var hemma hos honom och kolla lite på tv oså.

Vakna vid 10 imorse sen har jag inte gjort ett skit idag. Är fortf hos älskling och har det jätte tråkigt för han är ute och skottar och massa och jag har verkligen ingenting att göra så har suttit vid datan jätte länge nu, jobbigt! Ska iallafall hem till mig sen, tänkte försöka komma hem innan det blir mörkt så att jag kan ta lite bilder på Taco som jag tänkt göra jätte länge, men det blir ju aldrig av.. :(

Bloggar mer sen, pusshej!



Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards