emmaakaarlsson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Emma Karlsson - 6 december 2010 21:30

Förlåt förlåt, men orkar inte ladda in bilderna på datan eftersom jag inte är hemma. Efter skolan så åkte jag till älskling sen har jag varit där med älskling, jesper karlsson och niklas vi har väl gjort allt möjligt, mest åkt moppe. Sen drog dom hem och efter det har jag och älskling kollat på film Sunes Jul, stört skön ju! 

Men ska sova nu, godnatt!

Av Emma Karlsson - 6 december 2010 09:49

Sov hos älskling inatt, och shit vad trött jag va imorse.. Även om vi somna vid 23 kanske så va jag jätte trött imorse. Och nu har jag lagom haft idrott fast det va skapligt soft vi tränade lite juldans hihi, jätte skojsigt ju! Sen hade vi lång rast så passa på att sminka mig och nu sitter jag och väntar på att hemkunskapen ska börja, får hoppas att vi ska laga något gott.

Ska försöka blogga senare och lägga upp bild på ifrån dagen, är så dålig på det.. :(

PussHeej!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards