emmaakaarlsson

Alla inlägg den 26 december 2010

Av Emma Karlsson - 26 december 2010 17:42

Alltså jag har ingen handväska. Men har en större som jag oftast har med mig, och i den är det väl smink, parfymer osåvidare, och så lite kläder. Så lixom i den finns det man brukar ha? :P

:)

Av Emma Karlsson - 26 december 2010 17:34

Det blev stan igår, fast det va ju inte en käft vid seven eleven så jag och älskling stog där och vänta på Gunnar sen när han kom drog vi till sölving för det va nån fest där. Så vi var väl där mest hela kvällen med massa folk både fulla och icke fulla, senare sen på kvällen kom fridaälskling och gus. Vid 1 tiden fick vi skjuts hem till älskling utav gus. :)
Och idag har det inte hänt ett skit, sov till 11-12 kanske sen åt vi sen skjutsade älskling hem mig för dom skulle till örebro. Sen har typ emil haft damp och skickat sms till varenda jävel i min kontaktlista, suck så jävla trött pån..

Och nu har jag duschat och haft i hårinpackning oså, så nu blir det att sminka sig. Senare se kommer älskling och hämtar mig så blir det att sova hos honom inatt.

Pusshej alla! :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards