emmaakaarlsson

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Emma Karlsson - 30 december 2010 23:16

Måste bara säga att nu är jag faen bloond, det ser skit bra ut det håret som torkat är bara topparna och det som ska torka så det ser vi imorgon om det är gul/orange, men hitills ser det ju bra ut så får hoppas på att det blir bra! ;)

Vakna vid 9-10 imorse och satt lite vid datan oså medans jag vänta på att älskling skulle vakna, han vakna sent som vanligt... Sen käka vi frukost och kolla lite på tv vid 14 ungefär kom älsklings mamma och hämtade oss och efter det åkte vi till motala där jag köpte TVÅ nya blekningar till håret eftersom en igår inte räckte. Sen köpte älskling min favoritparfym till mig, jätte gulligt! Gick i alla möjliga affärer där så runt 18-19 kom vi hem och då färgade Malin (älsklings mamma) och älskling mitt hår. Det blev skit bra, älskling va jätte duktig! :)

Och nu väntar jag på att det sista av håret ska torka medans jag ska plocka mina ögonbryn. Sen blir det att sova eftersom min lilla ängel har tjatat om det hela tiden som jag skrivit nu.. a)

Pusshej, jag älskar diig..  

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards