emmaakaarlsson

Alla inlägg under december 2010

Av Emma Karlsson - 5 december 2010 12:45

Vaknade för en liten stund sen så sitter i morgonrock och myser framför datan ska snart gå upp till älskling och kolla om han vaknat, hihi. :)

Pusshej! 

  

Av Emma Karlsson - 5 december 2010 01:36

Igår kväll vart det stan med älskling och massa folk trevligt, sen blev det hem till mig och sova. Och imorse när vi vakna kolla vi på film fast vi kollade inte klart på hela fast den va inte så värst, Genvägen hette den.. Efter det följde jag med älskling och hans familj på julbord nån stans, shiit vad mätt jag blev har aldrig ätit så mycket i hela mitt liv jag lovar. ;o

Efter det åkte vi hem till mig och fixade lite till hästarna och hundarna så dom va klara för kvällen sen gjorde jag mig iordning sen kom Nicklas och Emil och hämtade oss och skjutsade in oss till stan sen har vi varit där hela kvällen och nu har vi lagom fått skjuts hem av Nicklas igen och nu ligger jag och älskling i sängen och kollar på nån film och jag är jätte trött nu,, godnatt pusshej!

Av Emma Karlsson - 3 december 2010 08:42

Städade och damma hela mitt rum igår, dukigt vart jätte fint! Sen kom älsking på moppen, det måste varit sjukt kallt.. Så då kollade vi på film oså sen somnade vi vid 10 kanske, och sen nu i morse så försov vi oss och missa bussem. Så då skulle vi ta älsklings moppe till skolan fast han hade tydligen ingen bensin, suck. Så nu sitter vi och väntar på att mamma ska bli klar så hon kan skjutsa in oss. :)

Pusshej!

Av Emma Karlsson - 2 december 2010 11:12

Det va jätte kallt inatt tur att jag har min lilla älskling som är som ett element hihihi. Imorse va jag jätte trött och hade ont i huvet men jag och älskling fick skjuts in av mamma, så bäst slapp gå ner till bussen och vänta där. Sen har jag haft två 40mins lektioner fram till 10.10 och nu har jag håltimme fram tills 12.30 jobbigt.. Efter skolan ska jag och älskling hem till mig så ska jag städa mitt rum och börja rensa lite i garderoben. :)

Pusshej!

Av Emma Karlsson - 1 december 2010 21:17

Skola idag jag fick reda på vad jag har för betyg i musiken, VG just nu iallafall så får ju va ganska nöjd med tanke på att jag varken inte spelar något instrument eller kan sjunga. ;s

Efter skolan åkte jag och älskling till honom och va där sen vid 18 nån gång fick vi skjuts av älsklings mamma Malin hem till mig och nu har vi kollat på Frozen, jag tyckte inte den va speciellt bra tror inte älskling heller tyckte det.. Men ahja nu kollar jag på Maria Wern medans älskling hjälper emil i garaget, och efter det ska vi väl sova så pussgodnatt!

 

Bilden är kanske 1månad gammal på lilla Taco, inte världens bästa kvalité men får duga ;) 

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards