emmaakaarlsson

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Torsdag, dagen före julafton...

Av Emma Karlsson - 23 december 2010 21:00

Alltså nu kan man nästan räkna minuterna som är kvar tills julafton och alla paket!

Vakna vid 10 imorse hos älskling och fick frukost på sängen utav honom, så gulligt! Vid 14 tiden åkte vi med pappa in till stan sen gick jag och älskling och köpte dem sista julklapparna, det blev lite julklappar till hans mamma, pappa och lille bror. Eftersom jag har köpt till alla andra så var det bara dem kvar. Och sen vid 16.30 kom mamma in till stan då gick vi och köpte en julklapp till min lilla syster sen skjutsade hon oss till älskling igen. För jag ska sova där inatt så firar jag jul med dem imorgon bitti, sen ska dem till kumla och då skjutsar dem hem mig och sen på eftermiddan/kvällen ska vi fira jul hemma med släkten och på kvällen nån gång kommer älskling och då ska han få sina julklappar, alla förutom en för den hinner jag nog inte fixa tills imorgon.. :( 

Så får verkligen hoppas på en jätte bra julafton imorgon men det ska det väl bli, eller hur? :))

Pusshej, och glöm inte julafton imorgon.. alla måste vara snälla annars kommer inte tomten! :D

 
 
amanda

amanda

23 december 2010 23:24

Hej, det är Malin jag menar. Vi pratar inte ens med varandra längre, bara någon gång ibland och vi träffar aldrig varandra. Hon verkar inte vilja... :(

http://mmaannddii.blogg.se

Emma Karlsson

24 december 2010 14:37

Jaha. Vad jobbigt ni som va så bra kompisar.. :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:21

http://emmahkarlsson.blogg.se

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:09

Har skaffat en ny blogg, så numera kan ni följa mig på den: http://emmahkarlsson.blogg.se Och eftersom jag bytt till blogg så kommer det inte komma upp på fb varenda gång jag uppdaterat så nu får ni följa mig seriöst istället!   puss ...

Av Emma Karlsson - 19 september 2011 13:54


Vaknade runt 13tiden idag, skapligt skönt.. Fast har haft kupévärmarn på hela natten eftersom det är så jävla kallt på mitt rum + två täcken, problemet är bara att den inte kan hålla käften så har sjukt jävla ont i huvet.. Och nu vet jag inte vad som...

Av Emma Karlsson - 18 september 2011 20:38


   Kom precis hem ifrån tk som jag spenderat natten/dagen hos tillsammans med adam och matilda fast hon drog tidigt imorse och sen kom joppi och då käkade vi på grillen, senare sen träffade vi även matilda och erika en sväng, trevligt trevligt! Och...

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards