emmaakaarlsson

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Emma Karlsson - 12 december 2010 23:01

Fick skjuts hem av älskling och Benny (hans pappa) förut vid 14-15 nån gång och precis när jag kom hem så skulle mamma till örebro så passade på att åka med dit eftersom jag endå inte hade nått annat att göra. Blev inte att va där så länge så köpte inte så mycket, behövde vinter skor men hittade inga som jag riktigt gilla.. :/

Men fick med mig lite andra grejer hem som bästaste mamma betalade, vilken tur att man har mammor, alltså tänk vad vore livet utan en mamma?

Men när vi hade varit hemma ett tag så kom älskling hit och överaska mig så underbar. Sen har vi käkat, duschat och lite sånt och nu ska jag bara slänga upp bilder på det jag handlat sen ska vi sova, godnatt!

Sockor (skokanonen)onen)  

Vita vantar (hjärnsläpp..)

Benvärmare (Gina)  

3par trosor röda, svarta, vita (Gina)

Det var allt, hare bra och sov gott!  

Av Emma Karlsson - 12 december 2010 10:45

Godmorgon alla, har ni haft en bra natt..?  För det har jag, somnade skapligt tidigt igårkväll och har sovit jätte bra hela natten, sen när jag vakna fick jag ligga och vänta på att älskling skulle vakna. Och så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. :)

Pusspuss

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards