emmaakaarlsson

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Emma Karlsson - 11 december 2010 19:39

Som sakt igår kväll va helt jävla misslyckad.. Fyfan alltså! :s

Idag har det inte hänt så mycket, jag och älskling fick skjuts hem av Erik igårnatt vid 1 nån gång bara för att han är såå snäll. Sen imorse vakna jag vid 8-9 och kunde inte somna om så satte mig vid datan och vänta på att älskling skulle vakna. Sen vid 13 åkte vi med mamma in till stan och vänta på att kims mamma skulle sluta så vi kunde åka med henne hem till älskling. Sen har vi varit hos älskling och bara tagit det lugnt, är barnavakt åt hans lillebror så blir en mysig hemma kväll, gillas!

Pussheej!

Av Emma Karlsson - 11 december 2010 10:50

När jag och älskling följt Kevin till askersund så hade vi missat bussen som vi skulle ta tillbaka till hammar för bussen vi kom med var lite försenad. Så då följde jag med älskling så beställde han klipptid sen under tiden vi vänta gick vi runt i lite affärer vid torget. Sen vidare till frisörn så fick jag sitta och vänta på att älskling skulle bli klar. Och det vart skit fiint! :) <3

Efter det tog vi bussen till hammar, så hämta jag min väska oså sen tog vi tjugo i sju bussen till stan igen. Sen va vi i stan med Gunnar, Fridaälskling, Gus, Jesper karlsson och massa folk. Men kvällen blev ju inte dirket lyckad, helt jävla fail pga vissa..

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards