emmaakaarlsson

Direktlänk till inlägg 24 december 2010

Bara några minuter kvar av julafton... :(

Av Emma Karlsson - 24 december 2010 23:38

Har haft en jätte bra julafton iår faktist, fast det brukar det ju va!    

Fira först med älsklings familj sen hem och fixa och dona medans vi vänta på att släkten skulle komma vid 17 nån gång kom dem sen börja vi käka sen kom min underbara älskling som har varit med hela kvällen och öppnat paket och allt, puss på världens underbaraste jul. Visst var det lite tråkigt och inte fira med mammas syskon som vi brukar men så är det.

Har fått:

  • Xperia x10 mini utav pappa (Fast har haft den några dagar). Och har inte fått alla julklappar av honom än så kommer mer.
  • En skit snygg väska utav älsklings föräldrar.
  • Som en liten burk med chokladhjärtan av älskling.
  • Ett presentkort av älskling på Brittas eller va det hette 150kr tror jag det va.
  • Ytterligare en skit snygg väska fast av mamma, hihi.
  • En hårtork av mamma så jag slipper låna hennes.
  • 300kr av gammel mormor.
  • Ett sett med dusch kräm, hudsalva och läpp balsam utav mamma.
  • Hår inpackning, vilket jag behövde utav mormor och thomas.
  • Ett presentkort på Gina 300kr, av mormor och thomas.
  • En pärlplatta av älsklings lillebror.

Tror det va allt, blev super nöjd med alla paket. Va liksom ingenting som man kände varför fick jag det här utom allting va helt perfekt. Ett jätte stort tack till alla som gett julklappar till mig, bara för att jag har bästa familjen och släkten!  

Pusshej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:21

http://emmahkarlsson.blogg.se

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:09

Har skaffat en ny blogg, så numera kan ni följa mig på den: http://emmahkarlsson.blogg.se Och eftersom jag bytt till blogg så kommer det inte komma upp på fb varenda gång jag uppdaterat så nu får ni följa mig seriöst istället!   puss ...

Av Emma Karlsson - 19 september 2011 13:54


Vaknade runt 13tiden idag, skapligt skönt.. Fast har haft kupévärmarn på hela natten eftersom det är så jävla kallt på mitt rum + två täcken, problemet är bara att den inte kan hålla käften så har sjukt jävla ont i huvet.. Och nu vet jag inte vad som...

Av Emma Karlsson - 18 september 2011 20:38


   Kom precis hem ifrån tk som jag spenderat natten/dagen hos tillsammans med adam och matilda fast hon drog tidigt imorse och sen kom joppi och då käkade vi på grillen, senare sen träffade vi även matilda och erika en sväng, trevligt trevligt! Och...

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards