emmaakaarlsson

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Emma Karlsson - 17 december 2010 22:45

Idag har jag och min underbara älskling varit tillsammans i 11 månader!

Jag älskar dig sjukt mycket, du är mitt allt, du är hela min värld.

Utan dig skulle jag inte va nånting alls.

Jag älskar dig mer än någonting annat.

Du är mitt allt, du är luften jag andas.

Du gör mig till den lyckligaste flickan i hela universum bara jag får vara vid din sida.

Jag kommer alltid älska dig!

Kim Åsling,

17/1- 2010!

  

  

Bilden är sen förut när vi vänta på bussen.

Av Emma Karlsson - 17 december 2010 22:17

Jahopp, efter skolan åkte jag till älskling sen kolla vi lite på tv och älskling somna socialt, sen gjorde jag mig iordning, duscha och så. Sen tog vi 18.37 bussen in till stan sen har vi varit i stan med bland annat ludde, fille, sonny, malin osv. Vi gick till folketshus eftersom det va nån julrock där, fast dom flesta som spela va ju bara skit..

Och sen kom kims pappa och hämta oss vid 22 ungefär och nu ska vi snart kolla på film. :)

Pusshej

Av Emma Karlsson - 17 december 2010 13:18

Jag tror inte jag har nått speciellt favorit plagg i min garderob utan jag gillar dom flesta kläder ganska mycket. Visst finns det vissa kläder som man bara har hemma och inte visar sig i om nån ser, hihi. Men man köper ju kläder som man gillar så det är väl klart att man gillar alla kläder som man har. Och älskar, hm nej det finns nog inget som jag direkt älskar..?

Tänk om man hade en sån här garderob, vilken ordning man skulle ha på alla sina grejer!

Av Emma Karlsson - 17 december 2010 13:12

Fredag idag gött med helg, snart jullov vilket blir ännu skönare. Vi slutar på onsdag nästa vecka jätte skönt med sovmorgon varenda dag, fast vi börjar 11e januari igen så det är inte så lång lov. Och måste bara säga att det är sjukt bra att ha Jörgen eftersom jag nästan jämt får låna hans dator på lektionerna, alla andra lärare tycker lixom att man inte ska sitta så mycket vid datan. Men jag får sitta och hålla på med vad jag vill, så soffft! :)

Har haft några lektioner och på idotten lekte vi lekar, skit kul ju, hihi nu har vi SO och efter det engelska sen slutar vi.

Vet inte vad som händer sen, älskling ville va hemma hos honom så det blir säkert så!

Pussheej!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards