emmaakaarlsson

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Emma Karlsson - 10 december 2010 13:25

Igår vare skola som vanligt tills klockan tre då vi 8:or och 9:or tog oss upp till närlunda och lagom när vi kom dit körde älskling sin första match. Det va inte så jätte mycket folk som var där och kolla men väldigt mycket saknade som jag inte träffat på läänge! Jag var med och spelade 3 av 5 matcher, för dom två sista orkade jag verkligen inte va med på hade världens huvudverk. Men det va faktist ganska kul eller inte första men dom två andra matcherna var ganska roliga men spelade inte så mycket, va avbrytare så hoppade bara in nån gång ibland. Sen imellan satt jag och älskling och kollade på alla andra matcher riktigt kul! Vid halv elva ungefär vare slut så då åkte vi hem till älskling. Sen sov jag, älskling och Kevin där. Imorse vakna vi runt 11 sen har vi inte gjort så mycket met älskling och Kevin är ute i garaget nu och jag ska göra mig iordning. För om en halvtimme ska jag och älskling följa med Kevin in till stan så ska han ta bussen hem. Sen tror jag att jag och älskling tar bussen tillbaka till honom senare ikväll kanske det blir stan en stund beror på. :)

Bilder ifrån innebandynatten kommer... !

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards