emmaakaarlsson

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Emma Karlsson - 2 augusti 2010 19:22

Känner mig riktigt duktig idag faktist har mockat båda kaninburarna och fixat till det hos dom. Och sen red jag en liten barbacka sväng på Ballerina uppe i skogen. Sen har jag duschat och sminkat mig och nu vill mamma att jag ska med ut i skogen bakom huset och plocka svamp så får väl följa med har ju endå inget att göra förens älskling kommer och han kommer nog lite senare sen! :)

Av Emma Karlsson - 2 augusti 2010 17:00

Är värsta ridsugen, sen har jag ingen häst.. :(

Fast vi har ju några shettisar så blir väl att ta en sväng på nån av dom!

Men ska gå upp till Veronica och Peter nån fm dom har ett travstall bara en liten bit härifrån. Skulle få komma upp dit och kolla lite på hästarna och så sen kanske få börja rida lite hos dom när jag har lust.

Men det är sköntn att inte ha nån häst och veta att den mår dåligt för att man inte har tid för den lixom...

Men det finns ju så otroligt mycke snälla människor som tycker att jag ska rida hos dom nu när jag inte har nån häst, sen har jag ju Ballerina vår ena shettis som jag kan rida eller köra lite ibland. Sen har jag ju fått hem min russ/shettis korsning från sommarbetet, min egna lilla uppfödning, hihi.. Tänkte börja markträna honom lite nu när jag har tid inte annars springer han ju runt och busar med shettis åringen, senare blir det väl att rida in honom så kanske min syster kan ta över honom ifall hon klarar av han. :) 

Fast igentlingen så börjar jag ju bli lite för stor för shettisarna men tar man bara nån skritt tur nån gång ibland så är det ju bara bra för dom.  Dom är ju ganska grova och tål en hel del våra plutt hästar! 

Bloggar nog mera senare, hare bra!

Av Emma Karlsson - 2 augusti 2010 16:00

Hade en hel kul kväll/natt igår med älskling, emil och lådan. Somnade väl vid 4-5 eller nått imorse sen när jag vakna kolla jag på klockan då va den typ 13.10 eller nått.. Det är verkligen mitt rekord på att sova länge innan va det väl typ 11 eller nått, haha.

Aja sen har jag och älskling ätit frukost sen åkte vi och mötte Nicke vid väderkvarn för han visste inte var jag bor, han skulle hit och kolla lite på emils drac. Sen när dom kollat på den en stund skulle dom åka hem.

Älskling skulle hem och tvätta sina speedway grejor och så sen skulle han kanske komma hit ikväll eller ifall jag skulle komma till han?


Kim Åsling, jag älskar dig mest av allt på denna jord du är mitt allt!   

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards