emmaakaarlsson

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Emma Karlsson - 7 september 2011 22:28

Nu taggar jag ännu en sömnlös natt, så jävla underbart osv..

Får väl försöka somna innan 4 iallafall, som tur är är jag ju ledig imorgon, sen äre bara fredag i skolan sen äre helg, lääängtar som fään!

Kyss&Smek

Av Emma Karlsson - 7 september 2011 17:29

Skola idag, fyfan vad trött jag är påt.. Har ingen lust med det över huvudtaget längre!

Efter skolan åkte jag hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt, får se vad som händer ikväll. Kanske drar ut och börjar med min sjöunderkökning, men får se. Imorgon är jag iallafall ledig, grymt skönt!

puss

Av Emma Karlsson - 7 september 2011 00:47

Hemma från skolan idag så har bara tagit det lugnt sen körde fredrik ner mig till laxå eftersom jag skulle köra upp 16.30 Var klar vid 19tiden och i stort sett hela tiden hade vi kört grusvägar/asfaltsvägar körde kanske 20-30min i själva laxå så va skapligt lätt att klara uppkörningen! Ska nog fixa uppskrivningstid imorgon så jag blir klar med det där jekla kortet någon gång, hihi.

Efter att jag kom hem därifrån har jag inte gjort nått speciellt, mest roat mig framför datan och nu sitter jag och väntar på att min kladdkaka ska bli klar som jag började med runt 00, hihi. Men har så jävla svårt att sova, för så fort jag lägger mig i sängen så tänker jag på allt och det är så jävla jobbigt, så försöker sova så lite som möjligt för att slippa det..

pussen

 

En av bilderna från skolfotot, i fredags?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards