emmaakaarlsson

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Emma Karlsson - 13 april 2011 21:42

Igår efter skolan åkte jag, mammi, erik och elin till j.... efter skolan och vi gick ut i skogen och grilla jätte mysigt. Kom hem sent på kvällen och då ducha jag sen kom älskling och då gick vi och la oss.

Idag efter skolan åkte jag, mammi, älskling, erik och elin till Marieberg och shoppa lite nya kläder till mig, va ett tag sen men äntligen fick jag med mig bästa mammi på en shoppingtur!

Köpte lite allt möjligt, men hinner inte lägga upp bilder nu får se ifall jag får tid till det imorgon annars får det va.

Här kommer iallafall lite bilder ifrån gårdagens grillutflykt..

Vattnet som ran mest överallt, super mysigt.  

Korvgrillning!  

Vattnet som ran mest överallt, det var super mysigt.  

J....s hund.  

Lilla gravida Sara, mammi och erik.  

Geisha ville leka i vattnet hela tiden..  

Jag innan vi åkte

Vackra Smilla.

Från höger Sara, henns dotter Geisha och Smilla.

Det va lite bilder, orka inte lägga upp fler för det vart en miljon bilder typ  

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards