emmaakaarlsson

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Emma Karlsson - 9 september 2010 21:16

Sitter vid fel data nu så kan inte ladda upp några bilder, men slänger in ett snabbt inlägg iallafall. Hade så jävla tråkigt förut så tog på mig massor med kläder hade tillomed mössa på mig. Sen gick jag 7km kanske gick nästan runt gårdsjön sen skulle älskling komma så han plockade upp mig på vägen så åkte jag med honom hem. Och nu har vi inte gjort så mycke nyss käkat mos och hamurgare. Och nu vet jag inte vad han vill men jag vill iallafall krypa ner i varma sängen och kolla på film! ;*
Jag älskar dig mest hjärtat!  

Av Emma Karlsson - 9 september 2010 14:41

Gick upp vid sju imorse sen skjutsade mamma tillbaka mig till det där civilförsvarsgejen va där och lekte massa lekar och så sen vid 13 typ åkte vi tillbaka till skolan igen. Och när vi kom dit slutade vi riktigt gött. Imorn är vi komplediga så blir väl att ta sooovmorgon imorgon gud vad skönt! :D

Och nu sitter jag och har jätte tråkigt, ska nog gå ut och börja såga lite trädstaket och byta ut till eltråd, sen kanske kim kommer och hämtar mig sen får se. Inte annars kommer han nog hit ikväll ;*

bloggar nog mer sen kanske lägger ut lite bilder då också. :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards