emmaakaarlsson

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Emma Karlsson - 8 september 2011 20:16

Har varit i stan med matilda och joppi sen träffa vi emil och amanda en stund och kollade på när emil fiskade. Sen har jag och matilda mest gått runt och snackat vid 18-19tiden kom mamma och hämtade mig och nu ska jag käka kvällsmat.

Du betyder så sjukt mycket för mig älskling, älskar dig!  

It´s just a fake smile..  

Av Emma Karlsson - 8 september 2011 11:52

Igårkväll när emil och amanda kom hem så hade dom med sig joppi så kollade på film med dom, blev hur många lingon finns det i världen så jekla skön film. Sen sov joppi hos mig och nu har vi lagom käkat frukost, känner mig jätte seg haha!

Men nu ska jag sminka mig sen kommer älsklings matilda och hennes mamma och hämtar mig och joppi sen ska vi in till stan en sväng får se vad vi hittar på. Så jävla skönt att va ledig så det finns inte, och orkar nog inte göra sjöunderköningen idag, tar nog det på typ söndag, hihi!

kyss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards