emmaakaarlsson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Emma Karlsson - 14 juni 2011 20:25

Har fixat naglarna nu blev väl sådär, har även testat kläderna tills imorgon.. Dock blir jag tokig på hur jag ska göra med håret, rakat kanske?  Haha nej men endå, trött påt.

Men nu ska jag träna lite och sen ducha och fixa det sista tills imorgon efter det blir det att sova och vänta på att älskling ska komma.

Skolavslutningsklänningen på..  

Naglar fixade, let´s go!  

Av Emma Karlsson - 14 juni 2011 14:28

Idag i skolan hade vi brännbollsdag, suger ju skapligt mycket och framförallt eftersom det har regnat hela dagen.. Så va inte med för tagga dragkampen istället fast den blev inställd vid 12 för att det regna så jävla mycket, usch. Så då kom mammi och hämta mig så jag slapp vänta i regnet. Hoppas det inte regnar imorgon iallafall eftersom det är skolavslutning och sen SOMMARLOV!

Nu ska jag fixa naglarna bild kommer sen, träna lite, testa kläderna tills imorgon, ducha och lite så.

Bild från google.

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards