emmaakaarlsson

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma Karlsson - 5 juni 2011 20:53

Fick nyss sms från älskling om att han har kommit hem, känns skönt. Så nu skulle han bara packa och fixa lite och sen komma, kan knappt vänta tills han kommer saknar honom så sjukt mycket..     

Av Emma Karlsson - 5 juni 2011 15:17

Har sovit jätte illa inatt har vaknat flera gånger och hostat, har kännts som om jag skulle dö eller nått. Fast somnade till ordenligt på morgonen och vakna vid 12-13tiden har inte sovit så länge sen vet inte när, haha. Sen dess har jag inte gjort något speciellt har precis gjort ungspannkaka och nu vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, ska iallafall gå ner och hämta gräsklipparen så har några timmars klippning att roa mig med men får se.. Ikväll kommer iallafall min efterlängtade älskling, ni ska bara veta vad jag har saknat honom! 


 Suck skulle lägga ut bilderna ifrån båtutflykten men eftersom bloggplatsen är seg som vanligt så funkar det inte..

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards