emmaakaarlsson

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Emma Karlsson - 29 maj 2011 20:46

Blev inte så mycket kort eftersom det började regna nästan direkt när jag gick ut, vanliga turen. Men lägger upp några bilder iallafall. Har inte gjort något speciellt sen dess tränat lite, duschat och lite så. .Sen såklart väntat på min älskling som skulle hem och byta byxor vid 15tiden.. Men han kom ju iallafall vid 21tiden, det är väl ganska bra för att vara honom?

Bild ifrån förrförra veckan när vi släppte ihop hästarna.

Bild ifrån idag  

Bild ifrån idag  

Bild ifrån idag, fina Kita!      

Av Emma Karlsson - 29 maj 2011 15:52

Kom hem vid tolv inatt så sov fram tills halv elva idag. Efter det åkte jag och älskling till örebro med hans mamma och lillebror och köpte skor. Jag köpte ett par svarta tygskor, eftersom mina har gått sönder jätte mycket!

När vi kom hem var tydligen älskling tvungen att åka hem och byta byxor, fast han skulle bara åka hem och byta och komma direkt så kan ju inte ta så lång tid...?

Ahja, nu ska jag nog gå ut och städa kaninburen och ta lite kort, har inte gjort det på skit länge och är jätte sugen på det, kanske blir en bildbomb lite senare? 

Grattis på Mors Dag, till världens bästa mamma!   

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards