emmaakaarlsson

Alla inlägg den 16 maj 2011

Av Emma Karlsson - 16 maj 2011 18:41

Inatt sov jag och aron hos älskling eftersom vi skulle åka 940i till skolan. Fast när vi nästan var i åmmeberg fick vi soppatorsk, så vi fick vänta på att någon skulle komma med bensin, missade första lektionen och sen hade vi lång rast så gick och solade när vi kom till stan. Sen skola som vanligt och jag har varit jätte trött hela dagen.. Sen vid typ 12 kom min lilla plutt och gav mig en hejdå puss eftersom han ska på lägerskola med klassen fram tills på onsdag, och sen när han kommer hem därifrån ska han direkt och tävla, så får inte träffa honom förens onsdag kväll eller torsdag, hur ska jag klara mig igentligen..  Efter skolan åkte jag hem och efter det har jag inte gjort ett skit, håller på att ladda ner lite filmer tills ikväll så jag har nått att sysselsätta mig med, hihi!

pusspuss

Bild sen i lördags när vi var på min kusin Theodors dop, så söt!  

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards