emmaakaarlsson

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Emma Karlsson - 9 maj 2011 21:41

Har inte orkat blogga över huvudtaget i helgen... Idag har jag varit jätte trött hela dagen, för igår när jag, älskling och joppe var ute och åkte 940i på lite olika skogsvägar gick traktorn sönder, och klockan var typ 22-23 då, så vi stod ute i skogen i mörkret. Fast vi ringde till linus så fick han komma med lite verktyg och så skjutsade han hem mig till älskling så jag kunde duscha och göra mig klar inför natten, och älskling var lagom klar och kom när jag duschat så vi kunde sova. Fast orkade inte gå upp imorse så jag försov mig och missade första lektionen, sen fick reda på att jag fick G-VG på hemkunskapsprovet som jag gjorde för jätte länge sen.

Efter skolan har jag varit hos älskling och nu ska vi sova, godnatt!

*Funderar på att ta en bloggplaus, orkar endå aldrig uppdatera...

Börjar med bloggpaus fram tills söndag, så ska jag försöka börja uppdatera oftare och mer efter det!

 

Puss

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards