emmaakaarlsson

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Emma Karlsson - 1 maj 2011 14:33

Igår kväll blev det att åka till skyllberg vid 20tiden med nicklas och matilda i deras traktor och älskling, peter och joppe i älsklings. Var där och träffade lite trevligt folk och kollade på elden. Senare åkte vi in till askersund och va med folk där efter det åkte vi och sladda lite på grusvägar kom väl hem vid 2-3 nån gång. Imorse vid 10-11 tiden ringde älsklings farsa och väckte oss så jävla irreterande med tanke på att vi bestämt att sova länge och ta det lungt idag, men då var han iallafall tvungen att åka till kumla och hämta nånting och kolla på speedway?

Så då tog jag på mig sen har jag varit ute och gått en långprommenad med smilla och geisha i cirka 2timmar fast när jag var påväg hem började det spöregna och sen typ snöa, svinkallt trodde det skulle bli sommar och varmt nu..!

Nu väntar jag iallafall på att älskling ska komma och hämta mig eftersom han tydligen måste hem, ahja puss

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards