emmaakaarlsson

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Emma Karlsson - 22 april 2011 20:44

Nu blir det att åka till älskling och sova, sen imorgon ska han träna så då ska dem skjutsa hem mig vid 9tiden, suck orka gå upp så tidigt..

Hur orkar du att göra såhär imot mig, det är så jävla jobbigt när du ljuger hela tiden, att du ens orkar tro att det går att va vän med någon som bara håller på så?

Ahja, puss

 

Precis nytagen bild..  

Av Emma Karlsson - 22 april 2011 17:18

Som sagt i förrgår åkte jag, älskling och aron älsklings 940i ner till kevin. Kvällen spenderades med älskling, aron, kevin, ludde och markus vid bastusjön sen på kvällen sov jag, älskling och aron hos kevin.

Igår när vi kom hem ifrån kevin kollade jag på Frallan hon var super söt, sen åkte jag, älskling och aron 940i mest hela dagen sen på kvällen åkte jag hem till mig och senare på kvällen kom älskling och då käka vi grillat med mamma och j....

Idag vakna jag vid 10tiden och gick upp käka frukost sen har jag mest hållit på med mitt svenska/so arbete så nu vid 17tiden är jag lagom klar med det, fyfan alltså. Nu blir det att ge sig ut till hästarna oså sen ska jag göra mig iordning för senare sen kommer älskling och jonny och hämtar mig så ska vi åka lite 940i.

Kyss

 

Bild ifrån i onsdags innan vi åkte.

Ifrån när vi skulle börja grilla.. Det brann inte där det skulle. .

En bild på Frallan ifrån igår.

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards