emmaakaarlsson

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Emma Karlsson - 18 april 2011 17:38

Mammi kom och hämta mig och älskling igårkväll och så åkte vi hem till mig och mocka lite i hagen fast det syns knappt, sen käka vi och gick och la oss. Imorse vid 9tiden kom Erik upp och väckte oss och sa att vi fått föl, så vi kastade på oss kläderna och ja där ute i hagen stod en liten ranglig fölunge, blev en brun liten hingst. Så söt!

Resten av dagen har vi mockat lösdriften, lite i hagen samt krattat upp allt hö som låg där vi kastar ner höet. Så skönt med påsklov man har lixom hela dagarna till att göra nått vettigt istället för att gå i skolan och tråka. Vid halv fyra skjutsade mammi in mig och älskling till stan för han skulle till tandläkaren och nu är vi hemma hos honom och han håller på ute i garaget, får väl gå ut och hålla honom sällskap. Pusshej

Ballerina och hennes lilla hingstföl, så söt eller hur?

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards