emmaakaarlsson

Alla inlägg den 17 april 2011

Av Emma Karlsson - 17 april 2011 12:45

Glömde lägga upp i förra inlägget att jag och älskling har varit tillsammans i ett år och tre månader idag!

Kim Åsling, jag älskar dig otroligt mycket.

  

 

Av Emma Karlsson - 17 april 2011 12:23

I fredags slutade jag vid 12 och då åkte vi hem till älskling och packa sen drog vi ner till Vetlanda där älskling skulle tävla, det gick ganska bra tyckte jag sen sov vi kvar där.

I lördags gick vi upp vid 7 fast jag hade inte somnat än, sov kanske en halvtimme den natten.. Så medans älskling körde tävling låg jag i bussen och försökte sova. Sen blev det äntligen hemfärd, kom hem till älskling vid 15tiden och då åkte han direkt och tvätta och lite efter det åkte hans morsa på nån fest så låg själv hemma hos älskling och kolla på tv samt knarka ipren eftersom jag var/ är grymt förkyld. Sen kom han tillbaka vid 18-19 och då hoppade jag in i duschen och då vart det faktist bättre med förkylningen och jag piggna till lite sen kom mamma och j.... och hämtade mig och älskling vid 19.30 ungefär och då åkte vi vägen över Åmmeberg och kolla på hjortarna, och alla andra djur vi såg. Efter det åkte vi hem och käka räkmackor och kolla på film fast jag somna imot slutet av filmen så har ingen aning om hur den slutar, så typiskt..

Idag vakna jag och älskling vid 10tiden sen låg vi i sängen en stund sen när vi kom upp skulle mamma visa mig en sak, och då visade hon mig ett New forest sto som var 1år och frågade ifall jag ville ha den, och självklart jag har ju viljat haft en häst jätte länge. Fast den här kan jag ju inte rida på på ett bra tag så får väl köra in den först och greja lite. Så vi ska byta bort lilla shettisen Rosa imot henne, ska bli jättespännande hon kommer hem på onsdag, längtar!  

För en stund sen kom jag hem till älskling för han skulle greja lite i garaget så ska gå ut nu och hålla honom sällskap och senare sen ska vi åka hem till mig och sova.

Den här lilla damen kommer hem till mig på onsdag, så grymt söt. Läängtar!  

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards