emmaakaarlsson

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Emma Karlsson - 7 april 2011 20:39

Skola idag fixade prao plats fast fick bli konsum, hade hellre viljat varit på fotogrejen eller netto men nu fick det bli såhär. Efter skolan åkte jag och älskling hem till mig och vi har fixat studsmattan, hoppat lite och lagat pannkaka och lite så. Nu måste jag verkligen duscha för efter det måste jag hinna att plugga engelska tills imorgon, fyfan vad jag hatar engelska det känns helt världelöst, jag pluggar och pluggar i flera dagar men det går inte in i huvudet, det går raka vägen igenom och ut igen, orden blir helt åt helvete, jag verkligen hatar det! Hur mycket jag än pluggar får jag aldrig mer än G, det är så jobbigt.

Efter det ska jag försöka hinna fixa mina naglar, vill ha låånga igen. Är trött på dem här korta naglarna som jag inte kan låta bli att bita på så ska bli låånga igen men vette fan om jag hinner ikväll?  Ahja det återstår att se! 

   Två bilder på sixten ifrån i lördags.

  Två bilder på safari ifrån i lördags.


Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards