emmaakaarlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Karlsson - 5 mars 2011 15:23

Visste du att...
...man nyser i en has
tighet av 160km/tim.

-Oj!
...världens sömnigaste djur är sengångaren som sover bort 80% av sitt liv.

-Det är ju ganska så onödigt?
...myror alltid ramlar på höger sida när de är berusade.

-Då får dom hänga vikter på vänster sida när dom festar.

...människor och delfiner är de enda djur som har sex för nöjes skull.

-Det kunde man ju nästan ana. 

...en del lejon parar sig över 50 gånger om dagen.

-Dom lär ju va över kåta.

Av Emma Karlsson - 5 mars 2011 15:01

Åh, idag lyser solen och vädret är bara så perfekt. Vill verkligen ha sommar nu  

Följde med mamma bort till Roine och Maria förut och kolla på lilla bebisen, han var ju för söt!

Och nu har vi käkat och varit inne i stan en snabbis, fast blir nog snart att åka in till stan igen för jag ska med mamma och syskonen och ut och gå en sväng med hundarna. Efter det blir det nog att åka till älskling och se hur det går för honom i garaget.

Puss

Drog på mig skinnjackan förut när vi åkte till Roine och Maria, VÅRKÄNSLOR på hög nivå!

Foto: Min älskling Kim Åsling  

Av Emma Karlsson - 4 mars 2011 22:22

Åkte in till stan förut vid 19-20 tiden och käkade på grillen sen gick vi till ungdomsgården en snabbis, och efter det kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem. Nu sitter vi framför tv:n, eller ja jag sitter framför datan och älskling kollar på videoklipp i sin mobil, så sociala, hihi busigt. Senare sen kanske Gunnar skulle komma en sväng, inte annat kanske Erik skulle komma och hämta oss så skulle vi åka lite med honom men får se hur det blir med det, min lilla plutt börjar bli lite trött!

Nytagen bild på mig och min sötnos, Puuuss   

Av Emma Karlsson - 4 mars 2011 12:42

Äntligen fredag och helg, är sjukt  trött så ska bli skönt med sovmorgon i två dagar i rad!

Idag då inte hänt så mycket, skola som vanligt nu har vi so och ska skriva en berättelse om romarrikets grundande, varför ska man kunna det? Ahja det ska tydligen vara bra för nått. Sen har jag engelska, och efter det ska jag hem till älskling och duscha, raka benen och fixa mig till ikväll för senare sen blir det nog att dra in till stan och träffa massa folk!

Kyss

Av Emma Karlsson - 3 mars 2011 17:57

Ny header eller ja toppbild som det heter här på bloggplatsen.. Iallafall blev bättre än den andra.

Har ändrat lite fler grejer nu också, puss

Av Emma Karlsson - 3 mars 2011 17:40

Har inte bloggat på två dagar, men har inte haft tid eller ork till det.

Men nu kommer ett snabbt inlägg innan jag ska ge mig ut i mörkret på en prommenad.

Sov hos älskling inatt sen skola, har varit ganska lungt och inte alls mycke lektioner fast det brukar det ju inte va på torsdagar så kanske därför?   

Efter skolan tog jag bussen hem och sen dess har jag suttit vid datan, älskling skulle tydligen hem idag och hålla på med hans 940i som han har bytit till sig. Ahja han skulle komma sen vid 19tiden tror jag.

Men nu ska jag ut och gå innan Maria kommer med Spike och ska para Sara, åh vill ha valpar nu men är ju ungefär två månader kvar tills dom små kommer..

 

Nytagen bild, myyskläder!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards