emmaakaarlsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Karlsson - 12 mars 2011 12:51

Igår kväll kom älskling till mig och lite efter det kom Nicklas och Joppe som vi åkte med in till stan, och då drog vi till grillen och käka och efter det va vi med Nicklas, Joppe, Norrland och Marier mest hela kvällen tills mammi kom och hämtade oss. Idag vakna vi lite efter 10 och nu har jag precis packat för när som helst kommer pappa och hämtar mig och älskling så ska vi sova hos honom inatt.

Puss

  

Mitt hjärta! <3

Av Emma Karlsson - 10 mars 2011 22:02

Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det blir det att sova så, godnatt!

Av Emma Karlsson - 10 mars 2011 17:47

...Att banka huvudet mot väggen bränner ca: 150 kalorier i timmen.

...Eiffeltornet väger 10 100 ton och består av 7 300 ton smidesjärn och 12 000 järnbalkar, som är sammannitade med 2,5 miljoner nitar.

...Guinness rekordbok har rekordet i att vara den mest stulna boken från biblioteket.

...61% av alla sökträffar på internet är porr.


Av Emma Karlsson - 10 mars 2011 17:32

Skrev nyss värsta långa inlägget med datan startade om sig, hatar denna jävla dator!

Iallafall hann inte blogga nått igår, men var med älskling hela dagen och hjälpte honom att städa i garaget, sen på kvällen åkte vi hem till mig.

Idag vaknade man upp till helvetet -skolan- + ett väder som bara gjorde att jag ville somna igen, det snöade och regnade om vart annat och blåser satan och det gör det fortfarade

Men nu sitter jag inlindad i ett täcke hemma hos älskling helt själv, för han är ute i garaget med Niklas och hans familj är nån annan stanns så är riktigt lungt iallafall!

Kyss

     

Sommar, JA tack!

Av Emma Karlsson - 8 mars 2011 22:05

Har inte gjort nått speciellt idag, har ju haft operation dagsverk så följde med mamma och hennes kompis Petra till småland för att hämta tillbaks Petras häst som hon sålt för tre år sen och skrivit kontrakt om att hon hade förköpsrätt på hästen sen hade dom skänt henne till någon som i sin tur sänk bort henne men nu är hon iallafall i rätta händer!

Efter det som tog ungefär hela dagen så skjutsade mamma mig till älskling  

Pusss

Av Emma Karlsson - 7 mars 2011 21:46

Har inte hänt ett skit idag skola som vanligt sen åkte jag och älskling hem till mig och vi har gjort absolut ingenting kollat på tv och datan hela dagen. Och nu kollar vi på Det okända.

Imorgon ska jag nog följa med mamma och nån av hennes kompisar och hämta nån häst eftersom vi har operation dagsverk, och på onsdag har vi studiedag så är ledig två dagar, och det behöver jag. Är så skoltrött nu..

Puussheej

Av Emma Karlsson - 6 mars 2011 21:04

Har kollat på solsida så jävla bra asså, och nu blir det wallander - prästen och efter det ska jag och min lilla plutt sova, så godnatt!

Av Emma Karlsson - 6 mars 2011 13:27

Va hos älskling igår kväll och kollade på melodifestivalen och sen kolla vi på nån annan film fast jag råkade somna, va skit trött hihi!

Idag har det inte hänt nått har varit med älskling ute i garaget en stund och nu ska dom ha kalas för hans lillebror som fyller på tisdag. Senare ikväll blir det att åka hem till mig och kolla på SOLSIDAN!

Är det bara jag som älskar solsidan?!

Puuss 

Emma är söt! /Kim

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards