emmaakaarlsson

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Emma Karlsson - 27 mars 2011 10:23

Kom på nu imorse att det va earth hour igår kväll, vilket jag glömde bort helt.. Så var en hel det lampor, tvapparater och datorer som stod på, inte bra.. Var det nån mer som glömde bort det?

 

Vakna för en stund sen utav att älsklings pappa ringde, och väckte oss en morgon till och jag som skulle sova ut idag, fyfan vad jag stör mig på när folk ringer när jag sover eftersom jag sällan kan somna om! Iallafall älskling åkte nyss hem för han skulle leta på nån grej sen skulle han komma tillbaka till halv 12, jag funderar på att klä på mig lite kläder, käka frukost, kolla lite tv och sen kanske gå ut och värka Hoppsan.   


*Norge bilderna som jag fick skickat till mig funka inte att öppna upp, dom jag tog kommer i eftermiddag!*

 

Pussheej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards