emmaakaarlsson

Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Rubrik saknas

Av Emma Karlsson - 6 februari 2011 16:14

Har grymt TRÅKIGT, så passar på att göra nått test som jag hitta..

  

KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS,
ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER.


KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Jaa  

Har du någon kille just nu? - Jaa, världens bästa!

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Tror inte det

Vem kramade du senast? - Älskling  

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej, fyfan vilken dum fråga!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Sådär

Har du bra betyg? - 6G, 7VG och 1MVG

Har du fått göra om ett prov någongång? - Tror inte de :)
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Ohja

Sköter du dej i skolan? - Jajjemen

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Vem har inte?

Haft mobilen på lektionstid? - Händer väl varenda lektion

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Har väl hänt
FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 6st
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Med mamma och hos pappa ibland
Trivs hemma? - Ja :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Har väl hänt
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit har väl hänt
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - nej tror inte det
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - det har väl alla
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma och pappa
Du älskar din familj oavsett  vad som händer? - japp

VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Vem/vilka var du med sist? - älskling


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:21

http://emmahkarlsson.blogg.se

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:09

Har skaffat en ny blogg, så numera kan ni följa mig på den: http://emmahkarlsson.blogg.se Och eftersom jag bytt till blogg så kommer det inte komma upp på fb varenda gång jag uppdaterat så nu får ni följa mig seriöst istället!   puss ...

Av Emma Karlsson - 19 september 2011 13:54


Vaknade runt 13tiden idag, skapligt skönt.. Fast har haft kupévärmarn på hela natten eftersom det är så jävla kallt på mitt rum + två täcken, problemet är bara att den inte kan hålla käften så har sjukt jävla ont i huvet.. Och nu vet jag inte vad som...

Av Emma Karlsson - 18 september 2011 20:38


   Kom precis hem ifrån tk som jag spenderat natten/dagen hos tillsammans med adam och matilda fast hon drog tidigt imorse och sen kom joppi och då käkade vi på grillen, senare sen träffade vi även matilda och erika en sväng, trevligt trevligt! Och...

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards