emmaakaarlsson

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emma Karlsson - 2 februari 2011 22:20

Har inte hunnit blogga på några dagar men har äntlingen tagit mig tid till det!

Dagen har väl mest spenderats i skolan, har haft massa lektioner jobbigt som vanligt. Fast musiken idag va riktigt kul, spelade gitarr vilket jag typ aldrig någonsin har gjort, skit skoj faktist. Sen på SO-lektionen kom fridaälskling och va med, har saknat henne jätte mycket, så va tur för henne att hon kom, hihi! Efter skolan stanna jag, älskling, johan och joppe i stan vi gick till grillen och käka pizza, sen gick jag och klippte mig oså, sen typ efter det gick jag och älskling hem till mig och jag hade ju verkligen bästa skorna att gå i, FYFAN vad ont i fötterna jag hade när vi kom hem!! Usch..

Sen har vi mest kollat på tv, duschat och så och nu ska vi sova, godnatt!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards