emmaakaarlsson

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Emma Karlsson - 18 januari 2011 21:52

Skulle igentligen lagt upp det här igår men hann tyvär inte.. :(

Men iallafall så fylde min underbara älskling 16år igår, så ett stort grattis till honom!


Desutom så skulle jag lagt in det här igår den 17/1, men får lägga in det nu istället..

Iallafall så har jag och älskling varit tillsammans i 1år/ 12månader/ 365dagar och 1 dag idag måste bara säga att det har varit det bästa året i hela mitt liv.. Det har varit helt underbart, och jag älskar dig så sjukt obeskrivligt mycket! Du är det bästa som hänt mig, och det bästa som någonsin kommer kunna hända mig. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig, alltså det är obeskrivligt, det går absolut inte att förklara med ord hur mycket du betyder för mig. Jag älskar dig älskling. Du är den finaste lilla pojken som finns, den snällaste och mest omtänksamaste killen jag någonsin träffat! En sak är säkert det finns verkligen ingen som du, du är verkligen speciell. Ååh skulle kunna skriva hur mycket som helst för det finns verkligen hur mycket bra som helst att skriva om dig min kärlek!

Men jag kan bara säga att jag älskar dig otroligt mycket Kim Åsling!♥

/Din Emma

  


Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards