emmaakaarlsson

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Emma Karlsson - 14 januari 2011 15:05

Har inte haft tid eller ja snarare inte orkat att blogga på några dagar nu, men ska uppdatera lite nu iallafall!  

I onsdags var det först skola sen åkte jag hem till älskling senare på kvällen följde jag med honom till kumla och träna, riktigt kul att komma igång lite igen, sen åkte vi hem och sov hos mig.

I torsdags försov vi oss till 09.30 så mamma fick skjutsa in mig och älskling till skolan, efter skolan åkte jag till älskling och vi gjorde inte ett någe!

Idag, först skola sluta tidigt eftersom det är fredag grymt skönt sen åkte jag till älskling. Och nu väntar jag på att han ska bli klar sen ska vi ut och städa lite i garaget. Senare sen blir det nog att åka med pappa hem till mig och lämna min enorma väska och byta om sen blir det nog stan med älskling en liten stund.   

Pussheej, och juste jag vet att jag är grymt dålig på att lägga upp bilder men orkar inte när ,jag inte är hemma. + att jag måste göra en ny header men det måste jag också va hemma för att göra, och oftast när jag är hemma är jag trött eller har massa annat att göra, men ska försöka fixa det så fort som möjligt!

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards