emmaakaarlsson

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Emma Karlsson - 7 januari 2011 23:58

Åkte in till stan med Gus, men han lagom komma in och åka några varv så möter vi polisbussen, skit kul. Så vi blev stoppade och fick stå och prata med dom och massa och alla fick 1500 i böter för att vi inte hade bälte på oss i traktorn, jag har aldrig haft det och visste inte änns att man skulle ha det.. Fast när hon nästan va klar med min böterlapp fatta hon att jag inte va 15 än så jag fick inget som tur va, men alltså skit träligt för dom andra lixom!  

Efter det skulle vi gå till robert fast vi stod vid lilla ica med massa folk istället, sen skulle vi gå till robert för det kom två som skulle dit kan inte namnet på dom i huvet, men iallafall dom visste inte var han bodde så då passa vi på att gå med dom dit, fast när vi kom fram fick vi inte komma in för robert sa att kim skulle bråka med nån, man bara jaha okej vafan då för lixom. Så då gick vi och mötte Erik istället och åkte med honom lite sen skjutsade han hem oss så nu sitter vi framför tvn. Men ska snart gå upp och kolla en film sen blir det att sova, vette fan vad som händer imorgon men det ser vi då.  

Pussheej, sov gott!

Av Emma Karlsson - 7 januari 2011 19:18

Vakna vid 10-11 idag käka frukost och packa lite sen åkte jag, mamma, älskling, erik och elin till hallsberg och bada, jätte skojsigt att plaska runt.  

Fast till det tråkiga så tappade jag två av mina naglar, båda tummnaglarna också, fast hade tydligen två kvar hemma så har lackat dom och smyckat dom så nu ska jag snart limma dit dom igen!

Efter det åkte vi och handla sen hem och då gjorde jag och mamma taco så har käkat och så, så nu ska jag byta om och fixa mig det sista sen kommer Gus och Fridaälskling och hämtar mig och älskling så ska vi åka med dom in till stan.

Pusshej 

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards