emmaakaarlsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Emma Karlsson - 20 oktober 2010 13:33

Sitter i datasalen nu och har det jätte tråkigt, finns inget att göra. Har bara haft massa lektioner idag skit kul osv, och nu har vi SO fast är typ klar med arbetet vi skulle göra så sitter och tråkar nu. Efter den här lektionen ska vi ha engelska prov fast det är bara hördelen idag och skrivdelen på fredag. Så får hoppas att det går bra. Efter skolan har jag ingen aning om vad som händer, skulle kanske va med älskling fast han kanske skulle va med jesper karlsson ist så får se inte annat kommer han ikväll nån gång. Blir det inte att va med älskling ska jag baka bullar som jag inte han göra igår, plugga till mitt engelska prov på fredag och lite så fast plugga måste jag endå göra. :)

Av Emma Karlsson - 19 oktober 2010 22:06

Ska sova nu, tänkte slappa och baka bullar idag fast vart inte så.. Följde med mamma och handla efter skolan, sen hem och åt och sen blev det tydligen att åka till kumla och hämta en liten kaninhane på 3månader som ska va sällskap till lillia Sixten. Osen har det inte hänt så mycke mer, nyss kom min lilla plutt hit och nu ska vi snart sova!

Pusshej

Av Emma Karlsson - 19 oktober 2010 14:36

Va riktigt seg imorse och orka knappt gå upp men fick skjuts av mamma till skolan för hon skulle endå skjutsa in småsyskonen. Sen har det vart massa långa jobbiga lektioner men nu är det iallafall sista. Vi skulle gå upp till datasalen men han sa aldrig riktigt vad vi skulle göra, så tänkte uppdatera bloggen lite oså sen måste jag väl göra nått skolarbete men vet inte vad :P

Pusshej

Av Emma Karlsson - 18 oktober 2010 22:10

Har dammsugit mitt rum och duschat så känner mig duktig nu. Fast sen har jag suttit vid datan säkert 1-2timmar efter det, suck hatar när jag fasnar vid den.. Men nu ska jag iallafall försöka sova och hoppas på att min älskling kommer snart och väcker mig igen så jag får min godnattpuss så jag kan sova underbart inatt också som alla andra nätter han är här.

Godnatt allisammans sov gott, pussehej! <3

:)

Av Emma Karlsson - 18 oktober 2010 19:13

Ska precis maila iväg mitt so-prov nu när jag äntlingen har fått tag i Jörgens mailadress så jag kan skicka det till han. :)

Skola idag som vanligt oså var väl inget speciellt precis, sen tog jag bussen hem och då va älskling här och skulle låna en mobil av mig för hans krångla tydligen jätte mycke. Så han lagom ge han mobilen så kom Benny och hämtade han för han skulle iväg och träna 500:a och efter det har jag dampat på min data som har vart helt cepe sen har jag inte gjort mycke mer. Och nu tänkte jag gå upp och städa på mitt rum och efter det duscha sen kanske sova eller nått sånt och vänta på att älskling ska komma igen fast han skulle iväg lång och träna så han skulle nog komma sent. :(

Pusshej

Av Emma Karlsson - 17 oktober 2010 17:45

9månader med min helt underbara älskling idag!

Idag har jag och min underbara älskling varit tillsammans i hela 9månader och fler ska det bli, jag älskar dig så sjukt mycket älskling du är det bästa som hänt mig och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går även om det kanppt är möjligt. Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, hur mycket du betyder och hur ovärderlig du är. Du är allt och lite till för mig, jag skulle aldrig klara mig utan dig vid min sida hjärtat. Du är helt klart den underbaraste kille jag någonsin träffat och så grymt speciell på alla sätt!

Jag älskar dig Kim Åsling

17/1-2010, alltid vårt datum!   

  

Jag och älskling för nån dag sen! <3

Av Emma Karlsson - 16 oktober 2010 20:08

Sov hos älskling inatt och sen vid 13 åkte vi till sannahed för han skulle på nått klubbmöte där och där käka vi pizza. Sen åkte vi hem till mig och hämtade mitt so-prov så jag skulle kunna göra klart det sista. Sen in till stan och plocka upp jesper karlsson sen hem till älskling igen. Och sen vi om hem hit så har dom hållis i garaget hela tiden och jag har varit inne och fixat mitt prov, sen när jag va nästan klar dog internet gissa om jag blev glad när allting försvan... :(( Så har skrivit om allting och gjort provet en extra gång nu så är lagom trött på det här! Och nu tänkte jag ta på mig mjukisbyxor och gå ut och se hur det går för dom ifall dom är klara eller om dom ska hålla på där ute hela jävla natten.

pusshej

Av Emma Karlsson - 15 oktober 2010 22:35

Skola idag lämnade in mitt London arbete på engelskan så nu är jag klar med det. Sen blev jag inte riktigt klar med mitt SO-prov som igentligen skulle lämnas in idag fast vår klass är typ ganska slapp så det va fler än jag som inte gjort klart hela provet så skulle göra klart det sen maila han det. Och fick reda på att det är engelska prov nästa fredag och fredagen efter det spanska pro.. SUCK!

Efter skolan skjutsa älskling hem mig till mig så duscha jag o packa oså, sen åkte jag och älskling till han och sen har vi vart ute i garaget med nicke nästan hela tiden osen kom joppe en stund också och nu ska vi sova, pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards