emmaakaarlsson

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Emma Karlsson - 12 oktober 2010 20:45

Va och kolla på trav i eskilstuna med älskling, mamma och morfar idag va svinkallt.. Men när alla lopp va körda vare dax för premie och kval loppet som lille Diezel skulle va med och springa och han klarade premien. Sen blev det att gå bort till stallet och gosa med lillkillen. Sen efter det åkte vi hem igen så kom väl hem vid 18-19 nån gång så packade jag sen kom Malin och hämtade mig och älskling så åkte vi till honom och sov där.

Bild på Diezel, pusshej

  

Av Emma Karlsson - 12 oktober 2010 09:18

Skola igår som vanligt sen åkte jag, mamma, erik och elin till marieberg och leta efter en jacka till mig eftersom det börjar bli grymt kallt med tunnskinjacka. Så shoppade inte mycke eftersom det va en jacka jag behövde sen en ny fondation. Så vart en svart vinterjacka, bh och trosor och  fondation. Sen hem och duscha oså sen kom älskling så kolla vi på en skit bra film The last song den va skit sorlig och super bra!

Sen somnade vi dirket efter filmen och idag blir det skola fram till klockan 10 för efter det kommer mamma  och hämtar mig sen ska jag, älskling, mamma och morfar åka och kolla på Diezel när han springer premielopp. Blir nog lite bilder senare sen när jag kommit hem.

Pusshej sålänge! :)

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Ovido - Quiz & Flashcards