emmaakaarlsson

Direktlänk till inlägg 27 september 2010

Helgen

Av Emma Karlsson - 27 september 2010 06:57

Har inte hunnit  blogga sen i fredags tror jag det va sist?

Men iallafall har sovit hos älskling hela helgen och vart med när han har tävlat. Va i stockholm i lördags med älskling när han tävlade det gick väl sådär. Sen igår va jag med älskling till mariestad och det gick riktigt bra tyckte jag. :)

Sen när jag kom hem igår så gick jag och mötte fridaälskling sen drog vi hem till mig och gjorde pannkakor och kolla på datorn, och den sista pannkakan råkade vi glömma bort i en halv timma eller nått sånt så den blev förjävlig.. svaart och stenhård. :D

Sen nu på morgonen har jag ju vanliga jävla turen eller vad man ska kalla det, stallde klockan på 7 och tänkte få sova ut lite idag eftersom jag inte behövde sminka mig eller nått sånt. Sen när klockan va 7.20 orkade jag gå upp. Sen märkte jag att ingen annan hade gått upp när jag hade gjort mig iårdning så skulle gå ner och väcka mamma hon bara men va äre klockan är ju bara 6.30 jag bara nej halv 8 ;s

Mamma bara nej min klocka är halv 7 kolla den i köket då va ju den också halv 7 sen kolla jag den på datan halv 7, fatta inte vare va för cepe fel på min klocka och miin soovmorgon eller inte gick upp en halv timme tidigare än vad jag brukar i vanliga fall!! :((

  

Min och fridaälsklings finfina pannkaka ;s


 
 
Ingen bild

Mamma

27 september 2010 22:03

Jaha.. var det en pannkaka som låg i slasken, undrade vad det var för nått ;)

Emma Karlsson

28 september 2010 19:19

Hahah kan va den ja ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:21

http://emmahkarlsson.blogg.se

Av Emma Karlsson - 20 september 2011 01:09

Har skaffat en ny blogg, så numera kan ni följa mig på den: http://emmahkarlsson.blogg.se Och eftersom jag bytt till blogg så kommer det inte komma upp på fb varenda gång jag uppdaterat så nu får ni följa mig seriöst istället!   puss ...

Av Emma Karlsson - 19 september 2011 13:54


Vaknade runt 13tiden idag, skapligt skönt.. Fast har haft kupévärmarn på hela natten eftersom det är så jävla kallt på mitt rum + två täcken, problemet är bara att den inte kan hålla käften så har sjukt jävla ont i huvet.. Och nu vet jag inte vad som...

Av Emma Karlsson - 18 september 2011 20:38


   Kom precis hem ifrån tk som jag spenderat natten/dagen hos tillsammans med adam och matilda fast hon drog tidigt imorse och sen kom joppi och då käkade vi på grillen, senare sen träffade vi även matilda och erika en sväng, trevligt trevligt! Och...

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards