emmaakaarlsson

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Emma Karlsson - 24 september 2010 21:42

Är hos älskling nu och ska precis sova, har hållits i garaget hela em för älskling skulle fixa sin moppe tony, niklas och lina kom förbi förut och hjälpte honom med lite smått och gott. Sen hare inte hänt så mycke mer, och nu ska vi sova för ska upp 06.20 eller nått imorn :(

Pusshej

Av Emma Karlsson - 24 september 2010 13:13

Sitter i datasalen nu och har SO, men själva programet som vi skulle göra sagan i funkar inte på den här datorn så sitter och kollar runt lite på bloggar och sånt istället! :)

Slutade 10.10 igår eftersom vi hade nattorienteringen i förrgår, så följde med älskling hem. Vi hölls väl mest i garaget, sen tog jag 18.37 bussen in till stan så kom mamma och hämta mig. Sen hem och duscha, packa lite och så sen kollade jag lite på idol, sen gick jag upp och la mig i sängen och kolla på film Heartland eller vad den hette men den va faktist ganska bra.

Vet inte om jag ska till älskling efter skolan eller ifall jag ska hem först sen skulle han hämta mig, men får se hur det blir. Ska iallafall sova hos honom i helgen och följa med när han tävlar. :)

Pusshej

Presentation


Hej, jag heter Emma och är en tjej på 15 vårar. I min blogg delar jag med mig utav mitt liv, mina tankar/funderingar samt mina egenfotade bilder som är fotade med min Sony a290.
Välkommen åter, och hoppas att ni hade ett bra besök på bloggen! :)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Länkar

Översätt bloggen

Shopping


Skapa flashcards